۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
«واتس اپ بتا» با امکانات جذاب در راه است| جزئیات نسخه جدید واتس اپ
تازه های فناوری؛

«واتس اپ بتا» با امکانات جذاب در راه است| جزئیات نسخه جدید واتس اپ

واتس اپ استفاده از یک رابط کاربری جدید برای تماس های صوتی را آغاز کرده که هم اکنون در قالب نسخه آزمایشی، برای بسیاری از کاربران این اپلیکیشن پر طرفدار در برخی کشورهای جهان قابل استفاده است.

به گزارش بازار، بر اساس اخبار منتشر شده، واتس اپ استفاده از یک رابط کاربری جدید برای تماس های صوتی را آغاز کرده که هم اکنون در قالب نسخه آزمایشی، برای بسیاری از کاربران این اپلیکیشن پر طرفدار در برخی کشورهای جهان قابل استفاده است.

نسخه همچنین دارای شکل موج برای تماس های صوتی گروهی است. علاوه بر نسخه بتا جدید که دارای رابط تماس صوتی به روز شده است، واتس اپ در حال کار بر روی یک صفحه جدید برای پاسخ دادن به کاربران در مورد بررسی های ممنوعیت حساب کاربری خود است. همچنین به نظر می رسد کاربران نسخه جدید واتس اپ بتوانند پالت های رنگی را به صورت پویا و بر اساس موضوع انتخابی خود انتحاب کرده و در صفحات چت ها یا تماس های صوتی از آنها استفاده نمایند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ردیاب بتا واتس اپ (WABetaInfo)، واتس اپ برای اندروید نسخه بتای ۲.۲۲.۵.۴ رابط تماس صوتی به روز شده را برای برخی از کاربران به ارمغان آورده که البته در حال حاضر، تعداد کمی از کاربران نیز می توانند این تغییر را در واتس اپ برای اندروید نسخه بتای ۲.۲۲.۵.۳ مشاهده کنند.

این رابط برای اولین بار در ماه دسامبر به صورت آزمایشی از سوی متا منتشر شد و گفته می شود که برای کاربران اندروید و iOS قابل اسفاده خواهد بود.

«واتس اپ بتا» با امکانات جذاب در راه است| جزئیات نسخه جدید واتس اپ



WABetaInfo همچنین متوجه شده است که این رابط جدید، هنگام برقراری تماس‌های صوتی گروهی، شکل موج‌های صوتی را نمایش می دهد که کاربران تماس های صوتی واتس اپ را از کیفیت صدای خود برای طرف مقابل، مطمئن می سازد.

اگرچه تجربه جدید در حال حاضر محدود به برخی از کاربران نسخه بتا اندروید است، اما WABetaInfo معتقد است که طی روزهای آینده، این نسخه آزمایشی در اختیار برخی کاربران نسخه iOS نیز قرار خواهد گرفت.

اگر علاقمند به امتحان این قابلیت جدید واتس اپ در نسخه جدید آن هستید، برای دانلود آخرین نسخه بتای WhatsApp برای دستگاه اندرویدی خود باید در برنامه Google Play Beta ثبت نام کنید. همچنین می‌توانید برنامه بتا را از APKMirror دانلود کنید.

کد خبر: ۱۳۴٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha