۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
۱۶ هزار مترمربع از حریم دریا در مازندران آزادسازی شد
استاندار مازندران:

۱۶ هزار مترمربع از حریم دریا در مازندران آزادسازی شد

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران از آزادسازی ۱۶ هزار مترمربع ساحل تصرف شده در حریم قانونی دریا خبر داد و گفت: شش هزار متر همچنان در تصرف قرار دارد.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از زمان صدور فرمان رئیس جمهوری مبنی بر آزادسازی سواحل تاکنون ۱۶ هزار مترمربع از سواحل آزادسازی شد، افزود: روند آزادسازی ها با قوت ادامه می یابد.

وی با اظهار اینکه در استان ۲۲ هزار متر از ساحل در حریم ۶۰ متری تحت تصرف و اشتغال قرار داشت که تاکنون ۱۶ هزار مترمربع آزادسازی شده است، افزود: یکی از مهمترین کارها زیباسازی ساحل بعد از روند آزادسازی است.

وی ادامه داد: برای آزادسازی مابقی نوار ساحلی تحت تصرف در حال رایزنی هستیم زیرا هیچ منطقه ای از ساحل نباید در تصرف باشد و اجازه نمی دهیم یک وجب از ساحل در اشغال دستگاه ها باشد.

حسینی پور با عنوان اینکه آزادسازی حریم جنگل و مبارزه با جنگل خواری و کوه خواری از هفته جاری در استان شروع می شود، گفت: کسانی که در حریم جنگل کوه خواری کردند باید عقب نشینی و تخلیه کنند.

استاندار مازندران با تاکید براینکه با کسی شوخی نداریم، تصریح کرد: با هرگونه پدیده جنگل خواری مقابله می شود و تعارفی با کسی نداریم.

کد خبر: ۱۳۴٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha