۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
شناسایی اراضی مستعد ساخت مسکن برای ادامه مسیر در نهضت ملی
عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین اعلام کرد

شناسایی اراضی مستعد ساخت مسکن برای ادامه مسیر در نهضت ملی

مالکی، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تامین زمین برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در قالب نهضت ملی تولید مسکن را اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی دانست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکیعضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در قالب نهضت ملی تولید مسکن را اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی دانست و از برگزاری دور چهارم جلسات پیگیری تامین زمین برای ساخت این واحدها خبر داد.

مالکی دو موضوع اصلی دور جدید جلسات تامین زمین واحدهای نهضت ملی تولید مسکن را بررسی آخرین وضعیت و مسائل موجود در استانها و تعیین اراضی مستعد برای ساخت پروژه‌های جدید در استان‌های کشور برشمرد.

وی افزود: جلسات جداگانه با مدیران استان های ایلام، اردبیل، قم، کردستان و آذربایجان‌شرقی به نوبت و به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد که در آن‌ها گزارش بانک زمین از هر استان و توضیحات مدیران استانی برای بررسی آخرین وضعیت و معرفی اراضی مستعد به سمع و نظر حاضران رسید.

وی رویکرد موجود در این جلسات را رویکرد حل مسائل و مشکلات بر شمرد و عملکرد و وضعیت استان ها در پیشبرد نهضت ملی مسکن را مورد قبول ارزیابی کرد.

این دور از نشست‌های تامین زمین برای پروژه‌های نهضت تولید ملی مسکن از امروز آغاز و تا شنبه سی‌ام بهمن ماه با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی تمامی استان ها ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۱۳۴٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha