۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
سفر به قشم و جزیره هنگام در زیباترین فصل سال ( نوروز ۱۴۰۱ )

سفر به قشم و جزیره هنگام در زیباترین فصل سال ( نوروز ۱۴۰۱ )

در سال های اخیر تور قشم نوروز یکی از تورهای پرطرفدار برای سفرهای بهاری شناخته می شود و از آنجاییکه آب و هوای قشم در ایام نوروز بسیار لذت بخش و مطبوع شده است.

بازار; گروه صنعت: در سال های اخیر تور قشم نوروز یکی از تورهای پرطرفدار برای سفرهای بهاری شناخته می شود و از آنجاییکه آب و هوای قشم در ایام نوروز بسیار لذت بخش و مطبوع شده است و مهمتر قیمت ‌ها نیز به نسبت تور کیش در دیگر ایام سال پایین تر است، باعث شده که بسیاری از مسافران ایرانی این مقصد را برای سفر در این تعطیلات انتخاب ‌کنند. همچنین وجود جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی متنوع در کنار جزایر هنگام، ناز و... با زیبایی های منحصر به فردشان نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی را فراهم کرده اند، همه این عوامل دلیل اصلی جذابیت و محبوبیت تور قشم نوروز ۱۴۰۱ می باشد.

خوشبختانه جزیره قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین ماه و بازه زمانی عید، آب و هوایی خنک و مطبوعی را تجربه می کند و اینکه رطوبت هوا نیز در ایام نوروز بسیار پایین هست که البته با نزدیک شدن به تابستان، بر میزان آن افزوده خواهد شد؛ در کل به هیچ وجه نگران دما و رطوبت هوای قشم در ایام نوروز باشید. در ادامه حجم سفر به جزیره زیبای قشم در فصل بهار نسبت به دیگر ایام سال به چندین برابر خواهد رسید و همین موضوع هم باعث افزایش قیمت پروازها و هتل های قشم در ایام نوروز می شود، به طوری که ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از ۲ برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان خریداری کنید.

هتل ‌های محل اقامت جزیره زیبای قشم هم در این تاریخ، قیمت ‌هایشان را تا دو برابر دیگر ایام سال بالا می برند. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که برای رزرو تور قشم عید ۱۴۰۱ شما علاقه مندان باید دو برابر هزینه کنید البته این موضوع در تمامی تور ها همانند تور کیش نوروز ۱۴۰۱ صدق می کند، بنابراین قبل از تصمیم گیری و برنامه ریزی سفر به این موارد توجه داشته باشید؛ البته قیمت تور کیش در نیمه دوم تعطیلات عید نوروز کمی کاهش خواهد داشت و شما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه و ارزان تر هستید این بازه زمانی را برای سفر انتخاب نمایید.

سفر به قشم و جزیره هنگام در زیباترین فصل سال ( نوروز ۱۴۰۱ )

همچنین خدمات پکیج تور قشم بهاره آزانس نامی گشت بسته به نوع تور انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد! بنابراین حتما قبل از رزرو تور با کارشناسان مربوطه این مجموعه مسافرتی موفق راجع به خدمات تور سوال کنید و با اطلاع کامل اقدام به رزرو تور قشم بهاری خود کنید. اما بطور کلی با توجه به پکیج مسافرتی که رزرو کرده اید معمولا خدمات زیر به شما ارائه می شود: بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری، تخفیفات گردشگری و در نهایت نکته حائز اهمیت این است که خدمات تور قشم نامی گشت عید ۱۴۰۱ شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، همچنین در صورتیکه در تور داخلی ذکر شده باشد صبحانه، ناهار و شام نیز بشما ارائه می شود و ضمنا بطور معمول تورها برنامه گشت شهری هم دارند که قبل از خرید تور می توانید به این مورد نیز توجه کنید.

جزیره هنگام؛ درخشان ترین جزیره جنوب ایران در نوروز ۱۴۰۱

جزیره هنگام، جزیره ‌ای کوچک با آبادی ‌های کوچک با وسعت حدود ۳۶٫۶ کیلومتر مربع در خلیج فارس می باشد که در ۲ کیلومتری جنوب شرقی جزیره قشم در استان هرمزگان قرار گرفته است. این جزیره بخشی از شهرستان قشم و یکی از دهستان ‌های این شهرستان به مرکزیت روستای ماشی (هنگام جدید) بوده و اینکه جزیره هنگام، جزیره ‌ای کوچک و بسیار شگفت انگیز در خلیج فارس بوده که با جذابیت های منحصر به فردش شما را حیرت زده می کند. این جزیره دوست داشتنی با چهره ‌ای بومی و سنتی، میزبان سواحلی کم ‌نظیر، دلفین‌ های بازیگوش، حیات وحش تماشایی، دریای بی‌ کران، نخلستان‌ های دیدنی، کوه‌ های آهکی و بازاری سنتی با فرهنگ است؛ جاذبه ‌هایی هستند که در سفر با تور بهاره قشم ۱۴۰۱ بسیاری را به‌ سمت هنگام می‌ کشانند.

سفر به قشم و جزیره هنگام در زیباترین فصل سال ( نوروز ۱۴۰۱ )

اگر مسافر تورهای عید قشم هستید و علاقه مند به دیدن جزیره هنگام هستید باید بدانید که در این جزیره اصلا خبری از هیاهو و شلوغی شهری نیست! هیچ خیابانی وجود ندارد و ماشینی در آن دیده نمی ‌شود. مردم بومی این جزیره نیز با میهمان ‌نوازی سفری خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهند زد. جزیره هنگام در نزدیکی قشم قرار دارد و سفر به آن با قایق سواری در آب ‌های خلیج فارس آغاز می ‌شود؛ شما را در سفری با قایق به بازدید از یکی از زیباترین جزایر ایرانی خلیج فارس ببریم.

این جزیره به شن های نقره ای جذابش، وجود دلفین ‌های بامزه و صخره‌ های ساحلی معروف است. دقیقا زمانی که نور به این شن های ساحلی برخورد می کند، مثل مرواریدی زیبا برق می ‌زند مثل اینکه نقره رو با شن قاطی کرده اند و نمایی چشمنواز پیش رویتان قرار داده می شود. البته در سال ‌های اخیر پیاده شدن تو این ساحل ممنوع شده است و دلیلش هم این است که مسافران تور قشم نتوانند یه مشت از این شن های نقره ای را با خود ببرند. در ادامه از آنجاییکه فصل بهار در تمام کشور با وجود زنده شدن گیاهان یک حال و هوای جذاب و چشمنوازی بشما ارائه می دهد. جنوب کشور نیز بخصوص جزیره زیبای هنگام هم در فصل بهار و در ماه های فروردین و اردیبهشت به یک بهشت غیر قابل توصیف تبدیل می شود. این فصل علاوه برآب و هوا دارای جذابیت های دیدنی بسیاری است که یک بهشت کوچک از جزیره را توصیف می کند و یک اقامت بسیار عالی برای شما در تورهای نوروزی قشم ۱۴۰۱ برایتان رقم خواهد زد.

سفر به قشم و جزیره هنگام در زیباترین فصل سال ( نوروز ۱۴۰۱ )

حالا سوالی که برای شما مطرح می شود این است که در ایام عید چگونه به جزیره هنگام برویم؟ برای رفتن به جزیره هنگام ابتدا باید تور قشم را خریداری نمایید. بعد از اینکه به قشم رسیدید از هر کجای جزیره قشم که هستید باید خودتان را به اسکله کندالو یا اسکله شیب دراز برسانید. بعد اینکه بلیط قایق تهیه کنید و سوار قایق شوید و بعد از چند دقیقه به جزیره زیبای هنگام برسید. راستی هیچ فرق چندانی هم ندارد که از کدام اسکله سوار بشید شما براحتی می توانید به هنگام بروید.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای قشم نوروز ۱۴۰۰ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای قشم در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه صفحه اصلی namigasht.com، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و قشم در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۰۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha