۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
استفاده از فرصت‌های شغلی برای اعزام نیروی کار به برزیل ضروری است
مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استفاده از فرصت‌های شغلی برای اعزام نیروی کار به برزیل ضروری است

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اعزام نیروی کار تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استفاده از فرصت‌های شغلی برای اعزام نیروی کار را ضروری دانست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد فروزان» در نشست با «لائودمارگونسالس آگوئیا نتو» سفیر برزیل در تهران، به همراه مدیران مجموعه‌های اقتصادی ۲ کشور تأکید کرد: روابط بسیار خوبی میان ایران و برزیل برقرار است.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ایران و برزیل از سال‌ها پیش در زمینه اقتصادی و اجتماعی همکاری داشته و ظرفیت‌های خوبی برای افزایش همکاری‌ها وجود دارد.

وی، حجم مبادلات میان ۲ کشور را حدود ۵ میلیارد دلار بیان و اظهار کرد: انتظار داریم این رقم افزایش یابد.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، تأمین اجتماعی و نظام بیمه‌ای، پتانسیل‌های اقتصادی بسیاری در زیرمجموعه‌های خود دارد.

فروزان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعاونی‌ها اشاره و بیان کرد: مایل به سرمایه‌گذاری مشترک بین دو کشور در زمینه تعاونی‌ها هستیم.

در ادامه این نشست «لائودمار گونسالس آگوئیا نتو» سفیر برزیل در ایران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و تبریک دهه فجر به دولت ایران خاطرنشان کرد: امروز ایران، اصلی‌ترین شریک تجاری برزیل است و تمایل داریم این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: در برزیل اعتقاد زیادی به همکاری‌های بخش دولتی، خصوصی و توسعه مناسبات وجود دارد.

وی تأکید کرد: به ‌رغم تحریم‌ها علیه ایران، برزیل همواره در کنار ایران بوده و حجم بسیار خوبی از مبادلات میان دو کشور وجود دارد.

سفیر برزیل خاطرنشان کرد: در بخش تعاونی به ویژه در بخش کشاورزی تجربیات بسیار خوبی وجود دارد.

در ادامه این نشست نمایندگان برخی از شرکت‌های برزیلی و ایرانی به بیان و معرفی ظرفیت‌های خود پرداختند.

کد خبر: ۱۳۴٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha