۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه نفت توافقنامه همکاری امضا کردند

نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه نفت توافقنامه همکاری امضا کردند

شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت با هدف توسعه همکاری‌های در حوزه‌های بالادستی، پایین‌دستی، انرژی و محیط زیست، توافقنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، این توافقنامه همکاری صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) در جریان برگزاری سومین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، بین عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و ابراهیم علایی، معاون پشتیبانی پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

عیسی نویری، رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان، درباره امضای این سند همکاری گفت: نفت و گاز اروندان در قالب این توافقنامه، از توانمندی‌های علمی و آزمایشگاهی پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه‌های مختلف بالادستی، پایین‌دستی، انرژی و محیط زیست بهره‌مند خواهد شد.

محمدرضا منوریان، رئیس ارتباط با صنایع و پایش قراردادهای پژوهشگاه صنعت نفت نیز در آیین امضای این سند همکاری اعلام کرد: این توافقنامه نتیجه نشست‌های مشترک و همکاری‌های سازنده‌ای است که از ماه‌ها پیش به‌طور جدی در دستور کار قرار گرفت و امروز به امضای سند همکاری انجامید.

وی ابراز امیدواری کرد که پژوهشگاه بتواند به پشتوانه تجربه‌های و دانش و مهارت متخصصان و کارشناسان زبده خود، در تحقق هدف‌گذاری‌های مدنظر شرکت نفت و گاز اروندان موفق باشد.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز از هفدهم بهمن‌ماه امسال آغاز به‌کار کرده است و بیستم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha