مجموع توان فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه به ۶۰۰ نوع خدمت می‌رسد
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

مجموع توان فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه به ۶۰۰ نوع خدمت می‌رسد

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه پیشرفت‌های حاصل شده در این شرکت، مجموع توان فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ۶۰۰ نوع خدمت رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ۶۷ سال قدمت دارد و امروز با داشتن بیش از یک هزار و ۲۰ شعبه در سراسر کشور، در حدود ۲۳ درصد از سهم بازار ژئوتکنیک کشور را در اختیار داشته و برای تحقق سهم ۳۰ درصدی از این بازار هدف گذاری کرده و به بیش از ۳۷ دستگاه اجرایی در پروژه‎های عمرانی خدمت‌رسانی می‌کند و حتی در ایام جنگ تحمیلی و مدت ۴۲ سال گذشته همواره تلاش کرده در زمینه ارایه خدمات فنی و مهندسی و مطالعاتی و کنترل کیفیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کند.

کیانپور خاطر نشان کرد: در حال حاضر این آزمایشگاه ۵۶۰ نوع خدمت و آزمایش مختلف را در تمام پروژه‌های عمرانی سراسر کشور انجام می‌دهد و بنا داریم این تعداد را به ۶۰۰ آزمایش برسانیم که در ایام هفته حمل‌ونقل و همچنین دهه مبارک فجر امسال نیز تعدادی آزمایش فنی و تخصصی جدید به سبد خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه شده است. این مساله برای کارفرمایان اطمینان خاطر به وجود می‌آورد که با مراجعه به آزمایشگاه می‌توانند به تنوعی از خدمات دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: این آزمایشگاه قراردادها و تفاهم نامه های همکاری متعددی را در بخش کنترل کیفیت و در پروژه‌های زیرساختی کشور با نهادهای مختلف، خصوصا وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت نفت و وزارت صمت منعقد کرده و همکاری مداوم و خوبی با این نهادها در سراسر کشورداشته و دارد.

کیانپور با اشاره به نقش‌آفرینی آزمایشگاه در ارائه آموزش‌های تخصصی به متخصصان نهادهای مختلف و مهندسان ناظر پروژه‌ها افزود: سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر ساعت آموزش برای روزآمد و توانمند کردن کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور دوره‌های آموزشی، سمینار و کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تلاش مضاعفی برای آموزش مهندسین ناظر داشته و با بهره‎گرفتن از اساتید مجرب موجب بهبود کیفی و ارتقاء توان تخصصی شرکت کنندگان در این دوره‌ها می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha