۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
تولید قطعه‌ای برای عدم سقوط آسانسور توسط تولیدکننده اصفهانی

تولید قطعه‌ای برای عدم سقوط آسانسور توسط تولیدکننده اصفهانی

اصفهان - موحدزاده؛ تولیدکننده برتر کشورمان گفت: قطعه‌ای ساخته‌ایم که مانع از سقوط آزاد آسانسور می‌شود و قیمت خارجی آن نسبت به محصول تولیدی هفت برابر گران‌تر است.

به گزارش بازار، تولیدکننده اصفهانی قطعه‌ای ساخته است که مانع از سقوط آزاد آسانسور می‌شود و و قیمت خارجی آن نسبت به محصول تولیدی ۷ برابر گران‌تر است.

کیانوش موحد زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال باید برای تولید و مانع زدایی از موانع آن فعالیت چشمگیری داشته باشیم، اظهار کرد: شرکت رویش صنعت آیریک، فعالیت خود را از سال ۸۸ با تکیه بر دانش تخصصی و مهارتهای فنی در زمینه هیدرولیک، پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی آغاز کرد.

وی افزود: این شرکت به طور تخصصی در حوزه طراحی و ساخت جک و پاور آسانسورهای هیدرولیک فعالیت دارد، در همین زمینه صادرات به عراق و عمان داریم، معتقدیم که کشورهای همسایه بهترین بازار برای محصولات‌ ما هستند و درصدد صادرات به کشورهای شمالی هم هستیم.

این تولید کننده برترکشورمان با بیان اینکه برای محصولی که تولید می‌کنیم که رقبای قدرتمند آلمانی و ایتالیایی داریم، گفت: نخستین شرکتی هستیم با تجهیزات‌های کامل در حوزه آموزش صنایع جوشکاری، فرزکاری و مکانیک و در ۳۶ رشته، هنرجو برای استان اصفهان تامین می‌کنیم در این راستا هم توانایی فنی خودمان و هم استان را افزایش می‌دهیم.

عدم توانایی فنی کارگران و کند شدن روند پیشرفت
وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در حال حاضر صنعت با آن موجه هستند عدم توانایی فنی کارگران و به تبع آن کند شدن روند پیشرفت است، بیان کرد: به همین دلیل آموزشگاه تاسیس کردیم که در آینده نه چندان دور نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

موحدزاده افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه هستیم ارزش افزوده و مالیات است که غالبا مشتریان تمایلی به پرداخت آن ندارند و بار سنگین مالی آن به دوش شرکت است و این امر سبب شده که در تولید و نیروی انسانی کنترل شده و محدود پیش برویم.

مدیرعامل شرکت رویش صنعت آیریک گفت: ما قطعه‌ای ساخته‌ایم که مانع از سقوط آزاد آسانسور می‌شود و و قیمت خارجی آن نسبت به محصول تولیدی هفت برابر گران‌تر است.

وجود اجناس تقلبی در بازار، سد راه تولیدکنندگان
مدیر تولید شرکت رویش صنعت آیریک نیز با بیان اینکه تحریم به عنوان یک مشکل بزرگ در کشور مطرح است، اظهار داشت: وجود اجناس تقلبی در بازار از دیگر مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم، اکثر مشتریان هم از این امر اطلاع چندانی ندارند و چون قیمت اجناس تقبلی هم به مراتب پایین تر از محصولات باکیفیت است این امر هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف کننده مشکل ساز شده است، تولیدکننده در این زمینه و در فروش با مشکل جدی مواجه می‌شود.

قاسم منصوری‌فر با اشاره به عدم وجود ثبات در بازار و نوسانات قیمت به عنوان مشکل دیگر در این حوزه تصریح کرد: قیمت‌ها نوسان شدیدی دارند و قیمت گذاری نهایی محصولات مشکل است و به تبع آن مشتریان نیز ناراضی هستند که امیدوار هستیم این مشکلات به زودی برطرف شود.

وی با اشاره به فعالیتهای این شرکت ابراز کرد: اجرای بوم اسپری واحد بازیابی اسید فولادمبارکه، افتخار همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت تجهیزات خاص، طراحی، تکمیل و اجرای سسیستم هیدرولیک بوت تراست، شناورهای دریایی در خرمشهر و بندرعباس، از فعالیتهای مهم و اثرگذار این شرکت است.

ساخت و طراحی جک حمل برانکارد بدون ریل
وی ادامه داد: ساخت وطراحی جک حمل برانکارد بدون ریل بیمارستانی با حفظ شرایط استاندارد، ساخت چندین بالابر با شرایط خاص و سرعت بالا و مودی فای (تغییر طرح) سیستم دریل و واگن جهاد نصر اصفهان از دیگر طرح های این شرکت بوده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha