۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
سکه هنوز ۱۲۰ هزار تومان حباب دارد| کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طی ۳ روز
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد

سکه هنوز ۱۲۰ هزار تومان حباب دارد| کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طی ۳ روز

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: از آخرین معاملات پنجشنبه تا به امروز به طور متوسط قیمت سکه حدود ۵۰۰ هزار تومان و قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۵ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب امروز سکه، گفت: نرخ امروز اُنس جهانی ۱۸۰۹ دلار بوده که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است. روز گذشته به دلیل اُفت نرخ ارز- هر دلار آمریکا یک هزار تومان کاهش داشته- شاهد کاهش قیمت طلا و سکه بودیم در واقع قیمت طلا و سکه هم پای اُفت نرخ ارز کاهش یافت.

وی افزود: روز گذشته با توجه به کاهش شدید قیمت‌ها معاملات با احتیاط انجام می‌شد به همین دلیل عرضه و تقاضا تناسب نداشت و حباب سکه به محدوده ۲۰۰ هزار تومان رسیده بود اما امروز به دلیل کاهش تقاضا و افزایش فروشنده، حباب سکه به ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: از آخرین معاملات پنجشنبه تا به امروز به طور متوسط قیمت سکه حدود ۵۰۰ هزار تومان و قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۵ هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی آرای تصریح کرد: با توجه به کاهش نرخ ارز داد و ستدها با احتیاط انجام می‌شود زیرا در شرایط کاهش قیمت‌ها، معمولا فروشنده بیشتر از خریدار بوده و تمایل به خرید کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha