خبرهای خوش وزیر ارتباطات برای کارکنان پست

خبرهای خوش وزیر ارتباطات برای کارکنان پست

زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اخبار خوشی درخصوص معیشت کارکنان پست در راه است و درخصوص تعرفه پست هم از اوایل سال آینده شاهد افزایش خواهیم بود.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در آیین افتتاح سیستم سورتینگ (تفکیک) هوشمند مرکز تهیه و مبادلات پست کشور، افزود: فناوری اطلاعات همه عرصه های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و پست نیز در این دوران که بسیاری از کسب و کارها تعطیل و فرآیندها غیرحضوری شد بیش از همه در صحنه بود و در شرایطی که بسیاری از کارمندان به دورکاری رفتند، کارکنان پست حضورشان بیشتر شد و ما با حدود سه برابری میزان محصولات در این مدت مواجه بودیم.

زارع پور گفت: پست در این مدت نمره قبولی گرفت و سربلند بیرون آمد و مدیریت آقای سبحانی فر مدیرعامل پیشین شرکت ملی پست نیز در این دوران بسیار خوب بود و ایشان هم کارنامه قبولی گرفتند و با سربلندی این پست را به آقای محمود لیائی مدیرعامل جدید شرکت ملی پست سپردند.

زارع پور افزود: از نظر ما پست بایدبه اپراتور هوشمند در طراز انقلاب اسلامی تبدیل شود و باید به سرمایه های انسانی پست هم بیش از اینها توجه کرد.

وزیر ارتباطات گفت: اعتماد مردم به پست بسیار بالاست و ما درخصوص نیروی انسانی در پست توجه جدی داریم و اخبار خوشی درخصوص معیشت آنها در راه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه تفکیک هوشمند پست را که بزرگترین سامانه کشوری است نشانه رسیدن پست به چشم انداز متعالی آن خواند و افزود: من از مدیریت جدید پست درخواست می کنم افزایش رضایتمندی مردم را در دستورکار خود قرار دهد و ما می توانیم با کاهش هزینه های تمام شده و استفاده از فناوری ها، کار مردم را تسهیل کنیم.

زارع پور گفت: در جریان کامل مشکلات کارکنان پست هستم و در بحث تعرفه ها هم در دو سال و نیم گذشته افزایش پیدا نکرده است از مدت ها پیش پیگیریم و آبان سال گذشته در کمیسیون تنظیم مقررات افزایش تعرفه ها تصویب شد اما چون قرار شده بود در ستاد تنظیم بازار نیز به تصویب برسد از آنجایی که تصمیم دولت این بود که هیچ افزایش قیمتی تا پایان سال از طرف دولت انجام نشود در روزهای ابتدایی سال آینده شاهد افزایش تعرفه ها نیز خواهیم بود.

وزیر ارتباطات افزود: درخصوص سختی کار موزعان (پستچی ها) نیز پیگیری کردیم و در کمیسیون اجتماعی دولت الکترونیک مطرح شد اما به دلایل مختلف موافقت نشد اما ما همچنان پیگیریم.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha