۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
پرداخت وام گروهی بدون ضامن به حقوق‌بگیران از بانک سپه
مدیرعامل بانک سپه خبر داد

پرداخت وام گروهی بدون ضامن به حقوق‌بگیران از بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه گفت: تمام پرسنل سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی برای دریافت وام از همان بانک که حقوق‌های خود را دریافت می‌کنند، به ضامن و ضمانت‌های خاصی نیاز ندارند.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با اشاره دستور رئیس جمهور مبنی بر تسهیل‌گری در اعطای تسهیلات بانکی به مردم، اظهار کرد: تدبیری که رئیس جمهور محترم اتخاذ داشتند تدبیر به‌جا، به موقع و بسیار مناسبی بود چرا که هم کمکی برای مردم است و هم بانک‌ها.

وی ادامه داد: مردم در دریافت وام‌هایی مانند ازدواج، درمان، معیشت و ... که اصطلاحا وام‌های خرد و مردمی عنوان می‌شوند با مشکل ضامن و طی کردن مراحل اعتبارسنجی مواجه بودند که با تدابیر جدید دولت، شاهد تسهیل‌گری‌هایی در این مسیر خواهیم بود.

ابراهیمی تصریح کرد: براین اساس افرادی که از هر بانکی حقوق خود را به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند می‌توانند در همان بانک تسهیلات استحقاقی خود را دریافت کنند که بدون ضامن و تسهیل امور انجام خواهد داشت و ما هم از این شرایط استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه درباره ضمانت تسهیلات و وام‌ها، تسهیل‌گری اتفاق افتاده و در بانک‌ها نیز در جریان است، اظهار کرد: در حال حاضر طبق روال گذشته تمام بانک‌ها وام‌های خرد را پرداخت می‌کنند و توقفی در این بخش صورت نگرفته است و تنها تفاوت این پرداخت‌ها با گذشته این است که تمام پرسنل سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی برای دریافت وام از همان بانک که حقوق‌های خود را دریافت می‌کنند، به ضامن و ضمانت‌های خاصی نیاز ندارند.

وی تاکید کرد: ما در بانک سپه سامانه‌ای طراحی کرده‌ایم که براین اساس برای کسانی که حقوقشان را از بانک ما دریافت می‌کنند مورد به مورد نامه کسر از حقوق نمی‌گیریم بلکه با هماهنگی که با ذی‌حساب آن سازمان داریم، وام‌ها را به صورت تمام الکترونیک و گروهی به حساب تمام افراد واریز می‌کنیم. این فرآیند را بهبود داده‌ایم و در حال توسعه است.

ابراهیمی افزود: حتی غیر از وام‌هایی که افراد به صورت موردی معرفی می‌شوند، وام سازمان‌هایی که در بانک ما برای پرداخت حقوق پرسنل خود حساب دارند را هم گروهی پرداخت می‌کنیم و نیاز به مراجعه به شعبه هم ندارند. این فرآیند به طور طبیعی در حال انجام است و مانعی برای ان نیست، ضمن اینکه در ارتباط با ضامنین نیز تسهیلات بیشتری برای رفاه حال مردم در بانک سپه به عمل خواهد آمد.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha