۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۹
ساماندهی ۵۰۰ طرح و اشتغالزایی برای یک‌هزار نفر در آبادان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:

ساماندهی ۵۰۰ طرح و اشتغالزایی برای یک‌هزار نفر در آبادان

آبادان - رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه قریب به ۵۰۰ طرح در آبادان ساماندهی می‌شوند، گفت: در این راستا برای یک‌هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تحلیل بازار، محمد مخبر دزفولی شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده شهری آبادان از بابت بارندگی شدید و آب گرفتگی‌های اخیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر می‌رسد درباره خساراتی که سیل به آبادان زده قدری غفلت شده است و حتی حجم خرابی در برخی جاها بیشتر بود. 

وی افزود: به اتفاق فرماندار و امام جمعه آبادان بخش‌های زیادی از شهر که بیشترین آسیب دیده بودند را  بازدید کردیم، هم منازل و  هم اثاثیه مردم از بابت بارندگی شدید خسارت دیده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: فاضلاب یک معضل جدی در آبادان هست که اگر ساماندهی و رفع مشکل نشود با هر بار بارندگی باز هم این اتفاقات تکرار می شود، لذا به محض بازگشت به تهران مسئله را به دولت و سایر دستگاه‌ها انتقال می‌دهم تا بحث فاضلاب آبادان به شکلی پیگیری شود، لذا امیدوارم به نتیجه برسد.

مخبر دزفولی یادآور شد: در ستاد اجرایی فرمان امام پیشتر به بحث خانه‌سازی و اشتغال‌زایی توجه شده است و لذا در این سفر هم تصمیم گرفته شد تا قریب به ۵۰۰ طرح را با یک‌هزار نفر اشتغال‌زایی را دوباره ساماندهی کنیم.

کد خبر: ۱٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha