۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
۶ هزار و ۴۷۱ کشاورز همدانی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند
معاون جهادکشاورزی همدان عنوان کرد:

۶ هزار و ۴۷۱ کشاورز همدانی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

همدان - معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: امسال ۶ هزار و ۴۷۱ بهره بردار بخش‌های زراعت، باغبانی و صنایع تبدیلی کشاورزی استان همدان برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شدند.

محمدرضا شهسواری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه امسال ۶ هزار و ۴۷۱ بهره بردار بخش‌های زراعت، باغبانی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی همدان برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شدند، گفت: این کشاورزان برای دریافت تسهیلاتی به میزان یک هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان به بانک ها معرفی شدند.

معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان همدان اظهار کرد: تا امروز سه هزار و ۸۸۵ بهره بردار موفق به عقد قرارداد با بانک شده و در این راستا مبلغ ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

محمدرضا شهسواری با اشاره به اینکه موضوع حل و فصل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در قالب ستاد تسهیل پیگیری می‌شود، ادامه داد: در مجموع ۵۷ طرح بخش کشاورزی استان همدان به شکل‌های مختلف مشکل داشتند که در ستاد تسهیل مطرح شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ مورد از مصوبات ستاد تسهیل اجرا شده و ۳۳ مورد در حال اجرا است و دو مورد امکان اجرا نداشت، افزود: در سطح ملی ستاد ملی بهره وری در بخش کشاورزی شکل گرفته و برش استانی آن در استان‌ها با توجه به اهمیت تولید شکل می‌گیرد.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha