۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
عرضه مدل جدید آیفون SE مجهز به فناوری ۵G به بازار تا ماه آینده
تازه های فناوری؛

عرضه مدل جدید آیفون SE مجهز به فناوری ۵G به بازار تا ماه آینده

خبرنگار مشهور بلومبرگ از تصمیم احتمالی اپل برای روانه کردن مدل جدید آیفون SE مجهز به فناوری ۵G به بازار تا ماه آینده میلادی خبر داد.

به گزارش بازار، مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ که معمولاً منبع قابل اعتمادی برای شایعات و اخبار مربوط به شرکت اپل و محصولات آن است، با انتشار پیامی در فضای مجازی مدعی شد که اپل، تاریخ ۸ مارس را برای یک رویداد بهاری هدف قرار داده تا طی آن، آیفون SE ارزان‌قیمت مجهز به تکنولوژی ارتباطی ۵G و همچنین آی‌پد جدید خود را به نمایش بگذارد.

شایعات در مورد به‌روزرسانی آیفون SE از قبل از عرضه آیفون ۱۳ ایجاد شده بود و اکنون بلومبرگ می‌گوید که باید منتظر تراشه سریع‌تر و دوربین‌های بهبود یافته در داخل بدنه ای باشیم که مشابه مدل موجود با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است. آیفون SE فعلی در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و اکنون با قیمت ۳۹۹ دلاری عرضه می شود. بنابراین یک CPU A۱۵ و ۵G می تواند ارزش بسیار بیشتری برای نسخه جدید آن ایجاد کند.

گورمن همچننی مدعی شده که باید منتظر نسخه جدیدی از iOS با پشتیبانی از تشخیص چهره سازگار با ماسک در ماه مارس باشیم. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری همچنین می‌توانند ایموجی‌های جدید و ویژگی کنترل جهانی موردانتظار را به این نسخه جدید آیفون اضافه کنند.

در خصوص لپ تاپ های مک نیز باید گفت که ظاهرا یک مدل جدید با فناوری CPU سفارشی اپل احتمالا در ماه مارس وارد بازار خواهد شد؛ با اینحال هنوز هیچ خبر رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

گورمن همچنین اعلام کرد: در سال ۲۰۲۲، احتمالاً می‌توانیم منتظر «دسکتاپ‌های iMac و Mac Pro جدید، یک مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده، یک مک‌بوک پرو ارزان‌قیمت به‌روزشده، سه مدل اپل واچ جدید، چهار مدل آیفون ۱۴ و ایرپادهای جدید باشیم. فقط منتظر فرصتی برای خرید هدست واقعیت ترکیبی AR/VR اپل نباشید - بعید است که تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha