۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
عملکرد بانک تجارت در اعطای تسهیلات حمایتی به اقشار کمتر برخوردار

عملکرد بانک تجارت در اعطای تسهیلات حمایتی به اقشار کمتر برخوردار

گزارش تسهیلات حمایتی بانک تجارت از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و بیماران صعب العلاج منتشر شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر ۸۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام قرض‌الحسنه ازدواج، معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، زندانیان دیه و جرایم غیرعمد، بیماران صعب‌العلاج، بیماران معسر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... پرداخت کرده است.

این بانک در بازه زمانی ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ با هدف کمک به ازدواج و معیشت جوانان تعداد ۸۷هزار و ۶۵۴ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج در مجموع به مبلغ بیش از ۷۴ هزار میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال پرداخت کرده است.

در همین بازه زمانی بانک تجارت با اعطای مجموعا بیش از ۵.۳۲۲ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به ۱۱.۰۶۵ نفر از معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی به اشتغال و معیشت این افراد کمک کرده است.

علاوه بر موارد مذکور این قبیل تسهیلات حمایتی بانک تجارت در راستای اشتغالزایی، کمک به توسعه و عدالت اجتماعی، آزادی زندانیان دیه و حمایت از بیماران صعب العلاج و معسر در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ به تعداد ۷.۸۹۰ فقره جمعا بیش از ۱.۷۱۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

بانک تجارت در قالب ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود از ابتدای فروردین تا پایان آذر سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال کمک نقدی در قالب حمایت مالی از انجمن‌ها و موسسات خیریه، مساجد و دانشگاه‌های معتبر کشور، بیمارستان‌های استان‌های مختلف و ... داشته تا به سهم خود گام‌هایی را در مسیر عدالت اجتماعی و توسعه پایدار میهن عزیزمان ایران برداشته باشد.

شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر شرایط فعالیت را تا حدود زیادی برای برخی صنایع و مشاغل دشوار و آسیب هایی را به آنها وارد کرده است. بانک تجارت در راستای ایفای نقش حمایتی خود در این شرایط اقتصادی، تسهیلات ویژه ای را به متقاضیان در استان های مختلف کشور اعطا کرده است. به همین منظور در سال ۱۳۹۹ و شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ مجموعا تعداد بیش از ۸۳ هزار و پانصد فقره تسهیلات به مبلغ۳۰ هزار و ششصد و سه میلیارد ریال به متقاضیان کسب و کارهای آسیب دیده به ویژه صنعت حمل و نقل کشور توسط بانک تجارت اعطا شد.

بانک تجارت در سال‌های فعالیت خود در کنار خدمت به توسعه اقتصادی کشور و حمایت از صنایع کارآفرین و تولیدکننده کالای ایرانی با هدف ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تاکنون با احداث ۴۳ مدرسه و۱۰ خانه بهداشت در استان‌های کمتر برخوردار کشور، اجرای پروژه سالم سازی آب شرب بیش از ۲۰۰ روستای استان سیستان و بلوچستان و جمع‌سپاری برای کمک به کودکان نیازمند از طریق سازمان یونیسف ارائه خدمت کرده است.

کد خبر: ۱۳۳٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha