۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
«شورای عالی سینما» در دستور کار هیات وزیران است
سخنگوی دولت:

«شورای عالی سینما» در دستور کار هیات وزیران است

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با بیان اینکه «شورای عالی سینما» در دستور کار هیات وزیران است، گفت: با تصویب هیات وزیران جلسات شورای عالی سینما تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی امروز (چهارشنبه) در محل خانه جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر طنین اصلی جشن‌های دهه فجر است و هر ایرانی دوست دارد که در این رویداد که با جشن پیروزی انقلاب جزو که محوری‌ترین جشن‌های ماست شرکت کند. بهادری جهرمی: دولت از هر فیلم مردمی حمایت می‌کند

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت جشنواره فیلم فجر را نمایش فرهنگ و هنر ایران زمین با هنر متعالی سینما دانست و گفت: حضورم در خانه جشنواره، ادای احترام به جامعه فرهنگ و هنر و همنشینی با هنرمندان دوست داشتنی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب است.

جهرمی با اشاره به این که شنبه گذشته صحبت‌هایی در خصوص جشنواره‌های دهه فجر شد، تصریح کرد: شنبه هفته بعد که جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا است و با توجه به افزایش میزان همه گیری سویه ا میکرون مباحث جدید مطرح شده است و پیش بینی می‌کنم با محدودیت‌های بیشتری مواجه شویم، اما همه باید دعا کنیم مرحله به جایی نرسد که نیازمند تعطیلی برنامه‌های عمومی شود.

بهادری جهرمی با بیان اینکه "شورای عالی سینما" در دستور کار هیات وزیران است، گفت: با تصویب هیات وزیران جلسات شورای عالی سینما تشکیل می‌شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha