۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
ارائه مجوزهای بی‌نام برای جذب سرمایه‌گذار در خراسان شمالی کافی نیست
استاندار خراسان شمالی:

ارائه مجوزهای بی‌نام برای جذب سرمایه‌گذار در خراسان شمالی کافی نیست

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ارائه مجوزهای بی‌نام برای جذب سرمایه‌گذار در استان کافی نیست.

گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد گفت: برای جذب سرمایه‌گذار ارائه مجوزهای بی‌نام کافی نیست بلکه باید مشوق‌های بیشتری ازجمله افزایش اختیارات استاندار مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه به برنامه‌های استان برای حوزه گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی اشاره کرد و افزود:به‌غیراز انجام برنامه‌های روتین دستگاه‌های اجرایی متولی، بهره‌وری کافی از اعتبارات دولتی و افزایش درآمدهای استان است.

استاندار خراسان شمالی گفت: برخی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان اجرایی نشده لذا به‌عنوان یک مطالبه این مصوبات را با جدیت مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

حسین نژاد گفت: دیداری با وزیر راه و شهرسازی در باب پیگیری حوزه‌های راه‌آهن مشهد _ گرگان ،راه‌آهن جوین _ اسفراین و راه‌های بین‌شهری انجام‌شده که امیدواریم در برخی بخش‌های ناتمام تا پایان امسال تخصیص اعتبارات آن به صد درصد برسد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد حوزه‌هایی همچون شهرک حمل‌ونقل، میدان بار ،پایانه‌ها با تمام توان خود مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

استاندار خراسان شمالی به حوزه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ هزار هکتار اراضی دیم باراندمان تولید پایین در سطح استان وجود دارد که با آزادسازی آب سدها و انتقال آب دریای عمان، تاجیکستان و ترکمنستان حوزه کشاورزی از ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب بهره‌مند خواهد شد که با این اتفاق شاهد تحول در حوزه کشاورزی و صنعت خواهیم بود.

حسین نژاد افزود : به صنعت پتروشیمی استان در یک بازه زمانی دوساله اجازه استفاده از پساب را داده‌ایم پس‌ازاین مهلت تمام مجوزهای بهره‌برداری از آب چاه‌های زیرزمینی برای آنان باطل می‌شود.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha