۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
لزوم بررسی پیامدهای منفی آسیب به نظام حقوق و دستمزد صنعت نفت
رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تاکید کرد

لزوم بررسی پیامدهای منفی آسیب به نظام حقوق و دستمزد صنعت نفت

رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: آسیب به نظام حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت سبب خروج متخصصان این صنعت ارزش‌آفرین می‌شود.

به گزارشبازار به نقل از وزارت نفت، عبدالحسین بیات در نشست با جمعی از بازنشستگان صنعت نفت گفت: صنعت نفت، صنعتی پر خطر و ویژه است و هم‌اکنون همکارانی در جزایر و سکوهای نفتی و انواع ایستگاه گاز و فرآورده و خطوط لوله و مخابرات مشغول کار هستند.

وی افزود: سختی این کار در فعالیت‌های دکل‌های حفاری شاید از دید مخاطبان قابل تصور باشد. این عزیزان در شرایط سخت و پر خطر فعالیت می‌کنند همین شرایط خطیر برای بسیاری از کارکنان صنعت نفت نیز وجود دارد.

بیات گفت: در دوران سازندگی و عبور از تحریم‌ها همین متخصصان و کارگران پرتلاش، صنعت نفت بودند که این صنعت را فعال و پویا نگه داشتند؛ از این رو هرچند این عزیزان دل در گرو انقلاب و وطن دارند، اما ممکن است با آسیب دیدن حقوق و دستمزد آنها اقدام به تغییر شغل یا مهاجرت کنند.

رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اظهار کرد: دور از انتظار نیست که در صورت وقوع این امر در خلال بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، تا چند سال دیگر صنعت نفت نیازمند جذب متخصص نفت و گاز از اقصی نقاط جهان شود؛ از نمایندگان تلاشگر مجلس شورای اسلامی انتظار حمایت و تقویت صنعت نفت را داریم.

کد خبر: ۱۳۳٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha