۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
ناچاریم تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم
وزیر کشور:

ناچاریم تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم

وحیدی، وزیر کشور گفت: درصد مراجعه برای تزریق دز سوم واکسن کرونا بسیار کمتر از انتظار است و احتمالا ناچار شویم در طرح مدیریت هوشمند تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم.

به گزارش بازار، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران افزود: موضوع‌های مطرح شده در جلسه امروز قرارگاه درباره امیکرون بود و آمارهای وزارت بهداشت نشان از رشد مبتلایان به امیکرون است، اکنون مراجعه بیماران بیشتر شده است به طوری که پیش از این نیز هشدار مراقبت در این خصوص داده شده بود.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم شیوع امیکرون اعمال نشدن مقررات بهداشتی اعلام شد، گفت: پیش از این از مردم، اصناف و ادارات خواسته شده بود که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد، اما استفاده از ماسک در خیلی جاها رعایت نمی‌شود و اجتماع‌های غیرضروری نیز شکل می‌گیرد.

وحیدی به لزوم تزریق دز سوم واکسن اشاره کرد و افزود: تزریق دز سوم واکسن، ایمنی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد، اما متاسفانه درصد مراجعه برای تزریق دز سوم بسیار کمتر از انتظار است و بر همین اساس احتمالا ناچار شویم که در طرح مدیریت هوشمند تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم و این نیازمند تصویب در ستاد ملی مقابله با کروناست.

وی از مردم و اصناف و ادارات خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به شکل جدی مد نظر قرار دهند تا با توجه به مدیریت مطلوبی که اعمال شده بود، مشکلات برنگردد و مردم دچار خسارت نشوند.

کد خبر: ۱۳۲٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha