۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
رتبه بندی معلمان در حال پیگیری است
وزیر آموزش و پرورش:

رتبه بندی معلمان در حال پیگیری است

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: با جدیت، رتبه بندی معلمان را پیگیری می کنیم.

به گزارش بازار، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی درباره موضوع رتبه بندی معلمان افزود: چند تذکر به خودم به عنوان معلم ضروری است که این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی به این دلیل (موضوع رتبه بندی) در حال تحریک معلمان برای حاضر نشدن در کلاس‌های درس هستند که این امر با هیچ قاعده‌ای متناسب نیست و بسیاری از اولیای دانش آموزان به آن اعتراض داشته اند و ما مجبوریم به آنان (اولیا) پاسخ مثبت دهیم، زیرا حق دانش آموز ضایع می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: الحمدالله این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود و علت تاخیر حضورم در مراسم نواخته شدن زنگ گلبانگ نیز به خاطر همین موضوع بوده است.

نوری توصیه کرد: همکاران فرهنگی حضور موثر در کلاس‌ها داشته باشند تا امکان مطالبه حقوقشان در شرایط مناسب‌تری فراهم شود چرا که اگر این امر تحقق نیابد فردا امکان پاسخگویی برای تحقق مطالباتشان برای ما وجود نخواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور موثر فرهنگیان سر کلاس‌های درس امکان احقاق حقوقشان را فراهم‌تر خواهد کرد.

نوری افزود: رتبه بندی معلمان از ابتدا برای سال آینده بود، اما با ارفاق دولت و مجلس تلاش می‌شود تا از امسال اجرا شود لذا لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود تا خدای ناکرده، ضد انقلاب و دیگران از این شرایط سوء استفاده نکنند.

وی اضافه کرد: این شرایط به نظر شرایط خوبی نمی‌آید و همکاران فرهنگی اطمینان داشته باشند که به عنوان خادم آنان موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا آنچه حق است، انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در موضوع رتبه بندی معلمان تصمیم‌هایی گرفته شده است که ان شاالله تا فردا نهایی می‌شود و هم اکنون در حال رفع نواقص و بررسی ایرادهای احتمالی هستیم.

نوری در بخش دیگری از این مصاحبه افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب ۷ محور تبیین و هفت توصیه ترسیم شده است که اگر به آن‌ها عمل شود قطعاً به نتیجه خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: یکی از این کارها تلاش برای استفاده از جوانان نسل دوم در تصدی مسئولیت هاست که در ستاد وزارتخانه نیز از این جوانان برای کسب مسئولیت‌ها استفاده شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش ما جانشین پروری برای این وزارتخانه است.

کد خبر: ۱۳۲٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • همسر یک معلم زحمتکش IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      انشاالله که فردا رتبه بندی به سرانجام خوبی برسد