۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
عباسی:  سالها بیمه بیکاری را برای  این روزهای کارگران پرداخت کردیم /حمایت دولت کافی نیست!
تقدیر اتحادیه درودگران از مراکز حامی مستاجران

عباسی: سالها بیمه بیکاری را برای این روزهای کارگران پرداخت کردیم /حمایت دولت کافی نیست!

رییس اتحادیه درودگران و مبلسازان تهران گفت: در تمام این سالها سه درصد نرخ بیمه اضافی برای بیکاری پرداخت کرده ایم تا در چنین شرایط سختی از کارگران  خود حمایت کنیم و تامین اجتماعی  باید در این باره به کمک نیروهای انسانی صنف ما بیاید.

خبرگزاری بازار - حمایت دولت  از اصناف کافی نیست بلکه باید  در چهار حوزه  امهال تسهیلات، بیمه بیکاری ، چک های برگشتی  بیشتر اصناف را حمایت کند.

علیرضا عباسی ریاست اتحادیه درودگران و مبلسازان تهران در  اولین نشست هم اندیشی هیات مدیره و روسای کمیسیونهای بازرسی و شکایات و کارشناسان اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان تهران با مالکین و مدیران بازارهای مبلمان منطقه یافت اباد    با بیان این مطلب افزود: متاسفانه دولت  این صنف را که حدود 8 درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می دهند ، در اعطای  صنایع کرونازده فراموش کرده است.

وی در این مراسم که از  صاحبان مراکز خرید و  مدیران پاساژهایی که در این ایام بیشترین همکاری را با موجران و  ادارات اماکن  داشته اند تقدیر به عمل آمد ، گفت:  این اتحادیه به عنوان پیشتاز در اجرای  طرح قرنطینه و قبل از عید به صورت خود جوش  اقدام کرد و تا 30 فروردین نیز فعالان این صنف به رغم ضررهای تحمیلی  تعطیل خواهند بود.

رییس اتحادیه درودگران و مبلسازان تهران گفت: در تمام این سالها سه درصد نرخ بیمه بیکاری کارگران را اضافی پرداخت کرده ایم تا در چنین شرایط سختی از کارگران  خود حمایت کنیم و تامین اجتماعی  باید در این باره به کمک نیورهای انسانی صنف ما بیاید.

وی با تاکید بر این که هیچ کس نمی تواند به موجران بگویند که اجاره نگیر،  خاطر نشان کرد: البته بسیاری از صاحبان ملک در مراکز متمرکز فروش  مبل و محصولات مرتبط با این  صنف  همکاری  شایسته تقدیری را داشته اند که امیدواریم این اقدام  مراکزخرید و پاساژهای  بزرگ تهران به عنوان الگویی به سایر اصناف تهران و شهرستانها مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین درباره  مکاتبه با اتاق اصناف تهران و مراکز مربوط  در رابطه با پیگیری امور مالیاتی و بیمه بیکاری و همچنین  درخواست درج رسته های شغی اتحادیه در جدول مشاغل اسیب پذیر توضیح داد و گفت: سه ماه تاخیر برای عدم دریافت  مالیات بر ارزش افزوده  گرهی از مشکلات اعضا این اتحادیه که  گرفتار  رکود کرونایی هستند ، باز نمی کند و پیشنهاد ما  بخشودگی مالیات سال 99 است.

عباسی افزود:  برای سرپا شدن بعد از بحران  کرونا همان طور که مقام معظم رهبری گفتند، تنها راه جهش تولید است و تا تولید سرپا نباشد حال اقتصاد هم خوب نخواهد شد و لذا از دولت انتظار می رود در این شرایط تسهیلات و مایت های ویژه ای را برای این صنف در نظر بگیرند .

درادامه مدیران  این برنامه نمایندگان بازارهای مبل  مناطق مختلف به فراخور درخواستهای خود مبنی بر ترغیب تعامل با اتحادیه را اعلام نمودند و متقاضی همکاری بیشتر با اتحادیه در جهت رفع مشکلات واحدهای صنفی شدند. و در انتها نیز از مالکین و مدیران مراکز صنفی و اعضا و واحدهای صنفی در مراکز یافت اباد، نعمت اباد و دلاوران و...در رابطه با همکاری و همیاری تعطیلی موقت واحد صنفی خود بنا به اعلام ستاد ملی کرونا و تدبیر و درخواست  هیات مدیره اتحادیه تشکر کردند.

کد خبر: ۱۳٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha