۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
 تغییر ساختار در وزارت صمت در راستای تهیه سند راهبردی تحولی است
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صمت:

تغییر ساختار در وزارت صمت در راستای تهیه سند راهبردی تحولی است

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صمت با اشاره به تأکید رهبر انقلاب برای تهیه سند نقشه راهبردی صنعتی در وزارت صمت گفت: تغییر ساختار و ایجاد برنامه های تحولی وزارت صمت در این راستا بوده است.

به گزارش بازار، حسین زاده قشمی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صمت با اشاره به دیدار صنعتگران و فعالین اقتصادی با رهبر معظم انقلاب و دریافت دستورالعمل ها و راهبردها گفت: این راهبردها قطعاً در وزارت صمت سرلوحه سیاست ها و استراتژی ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در آستانه دهه مبارک فجر به دیدار رهبر معظم انقلاب رسیدیم و توفیق زیارت ایشان را داشتیم. ایشان در این دیدار فعالیت در عرصه تولید را جهاد نامیدند و تولیدکنندگان را افسران جنگ اقتصادی خواندند. حضرت آقا در ادامه فرمودند کارگران زحمتکش سربازان این جنگ اقتصادی هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صمت در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو بیان کرد: افتخار داریم پیرو بیانات حکیمانه و راهبردی رهبر انقلاب، سربازان ایشان در وزارت صمت هستیم و این دیدار ما را مصمم کرد با عزمی راسخ نسبت به اصلاح روش های حکمرانی و ساختار مدیریتی و هم در طراحی راهبردها و برنامه های تحولی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی عمل کنیم.

وی با تصریح بر اینکه مجموعه وزارت صمت به دنبال رفع کاستی های سال های اخیر است، عنوان کرد: ضمن این کار، یک حرکت شتابانی را نیز برای دستیابی به افق پیشرو و مورد ترسیم مقام معظم رهبری در چشم انداز ۱۴۰۴ و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

زاده قشمی با اشاره به تعیین راهبرد مسیرهای پیشروی همه وزارتخانه های اقتصادی دولت سیزدهم اظهار کرد: تهیه سند نقشه راهبردی صنعتی یکی از مهم ‌ترین راهبردهایی بود که توسط ایشان تعیین شد. وزیر صمت در طی پنج ماهه گذشته به دنبال تهیه چنین سند راهبردی بود که بخشی از آن، برنامه تحولی و تغییر ساختار در این وزارتخانه است.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha