۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
امضای تفاهم نامه بانک تجارت با شرکت صنایع و معادن احیای سپاهان
ظهر امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه بانک تجارت با شرکت صنایع و معادن احیای سپاهان

آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان با موضوع گسترش همکاری‌های بانک با این مجموعه برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های بانک تجارت با شرکت صنایع و معادن احیای سپاهان دهم بهمن‌ماه با هدف پیش برد مؤلفه های اقتصادی در راستای منافع ملی و رفع نیاز های کشور به امضای دکتر اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و دکتر سید مصطفی صفوی رییس هیات مدیره مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان رسید.

اخلاقی در این مراسم با استقبال از گسترش همکاری بانک با مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان گفت: بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور همواره ارتباط بسیار خوبی با مجموعه‌های بزرگ صنعتی و معدنی داشته و امضای تفاهم نامه با این مجموعه در راستای توسعه همکاری با این صنعت انجام شده است.

وی افزود: امیدوارم همکاری ما با توجه به تعامل بسیارخوب بین بانک و مجتمع احیای سپاهان در آینده ابعاد گسترده‌تری به خود گیرد.

صفوی رییس هیات مدیره صنایع و معادن احیای سپاهان ضمن ابراز خرسندی از افزایش سطح تعامل با بانک تجارت گفت: امضای این تفاهم نامه، فصل جدیدی در روابط بانک و بخش معادن است و گسترش همکاری‌ها با بانک تجارت جزو اولویت‌های مجموعه ما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم با فرایندهای جدید این همکاری‌ها را توسعه داده و از پتانسیل‌های بانک استفاده کنیم. زیرا یکی از سیاست‌های این شرکت، گسترش همکاری‌ها با بانک تجارت به سبب اعتماد، هماهنگی و همکاری طولانی بوده و مصمم هستیم آن را گسترش دهیم.

شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان در قالب سرمایه گذاری در سه بخش بازرگانی، تولیدی و خدمات فنی، مهندسی در شهر اصفهان با نام اولیه شرکت مجتمع صنعتی احیاء فولاد سپاهان بنیانگذاری شد و تلاش خود را در حوزه‌های مختلف معدنی، بازرگانی، صنایع کاشی و سرامیک، نساجی و شیمیایی، ساختمانی و عمرانی، مالی و بانکی و سهام، کشاورزی و غذایی، فولادی و... آغاز کرد. در دهه هشتاد، تخصص و مزیت های موجود و نیاز روز کشور باعث توسعه احیا در بخش معدن و صنایع معدنی شد به‌طوریکه بصورت همزمان، سرمایه گذاری‌هایی در معادن مختلف نظیر ذغال‌سنگ، طلا و سنگ آهن صورت گرفت.

کد خبر: ۱۳۲٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha