۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
بررسی طرح ارتقای جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت کشور
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

بررسی طرح ارتقای جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت کشور

مقرر شد طرح ارتقای جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت کشور پس از بازنگری براساس پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان، مجدد در دستورکار کمیسیون صنایع و معادن قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۱۰ بهمن ماه(کمیسیون متبوعش، گفت: در ابتدای جلسه امروز، آقای دهنوی گزارشی از مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ درباره بودجه صنعت و معدن، تخصیص ۹ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی، خرید سربازی و... ارائه کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست امروز، بررسی طرح ارتقای جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت کشور با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط بود؛ کلیات این طرح پیش از این تصویب شده بود و در جلسه امروز جزئیات آن بررسی شد.

وی اضافه کرد: برخی از اعضای کمیسیون معتقد بودند که این طرح مغایرت‌هایی با قانون جهش تولید دانش بنیان دارد از سوی دیگر مطرح شد که شمولیت این طرح باید از صنعت به سایر حوزه‌ها تسری یابد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مقرر شد که پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیسیون درباره طرح ارتقای جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت کشور بررسی شود و طرح مذکور پس از بازنگری، مجدد در دستورکار کمیسیون صنایع و معادن قرار گیرد.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha