۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام و پذیرش مسافر| افزایش ۴۱ درصدی پروازهای عبوری
شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گزارش داد

افزایش ۱۰۰ درصدی اعزام و پذیرش مسافر| افزایش ۴۱ درصدی پروازهای عبوری

بررسی آمار پروازهای داخلی در آذرماه سال جاری نشان می‌دهد این پروازها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش صد درصدی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در آذر ماه۱۴۰۰۰ در چهار فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش و شیراز بیشترین نشست و برخاست داخلی انجام شده است. عملکرد این فرودگاه‌ها نسبت به ماه مشابه در سال گذشته افزایش ۲۶ درصدی داشته است و بالاترین نشست و برخاست با افزایش ۳۱/۹۵ درصد متعلق به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران و پس از آن مشهد با ۱۴/۰۵و کیش با ۸/۱۷ و شیراز با ۷/۴۸ درصد است. در این زمینه کمترین نشست و برخاست هم متعلق به فرودگاهای ایرانشهر، رفسنجان، سنندج، زابل، گچساران با۰.۱۱ درصد بوده است.

در آذر ماه امسال در اعزام و پذیرش مسافر و همچنین ارسال و پذیرش بار و پست براساس گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ را شاهد بوده‌ایم.

در نهمین ماه سال ۱۴۰۰ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست‌های داخلی به ترتیب در ۱۰ فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش، شیراز، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، یزد، آبادان انجام شده است و در مجموع میزان پروازهای عبوری نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۳۲٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha