۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
قرار گرفتن دوج کوین در کانال افقی| فعلاً خبری از جهش قیمت نیست
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن دوج کوین در کانال افقی| فعلاً خبری از جهش قیمت نیست

قیمت دوج کوین با وجود بازگشت حدود ۱۳.۳۰ درصدی نسبت به رکورد پایین خود در مدت یک هفته، همچنان در بازار نزولی قرار داشته و در کانالی افقی در حرکت است.

به گزارش بازار، قیمت دوج کوین با وجود بازگشت حدود ۱۳.۳۰ درصدی نسبت به رکورد پایین خود در مدت یک هفته، همچنان در بازار نزولی قرار دارد. اکنون دوج کوین در حال ثبت حرکات نسبتاً ظریفی در محدوده ۰.۱۴۰۰ دلار است. البته این روند در بسیاری دیگر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین نیز قابل مشاهده است.

از سوی دیگر، پیش بینی می شود مقررات جدید کمیسیون امنیت و مبادلت آمریکا ماه آینده منتشر شود؛ نخستین اقدام اجرایی دولت بایدن که انتظار می‌رود شامل مقررات کلی مربوط به دارایی‌های دیجیتال باشد. مقررا وضع شده توسط این کمیسیون، پیشتر به عنوان باد مخالف و مخل حرکت رو به جلوی رمزارزها محسوب می شده و با اینحال، هنوز مشخص نیست که مقررات جدید تا چه حد سختگیرانه باشند.

با این وجود، این مقررات جدید ممکن است لزوماً برای ارزهای دیجیتال جنبه منفی نداشته باشد. با قبول این واقعیت که پذیرش دارایی های دیجیتال طی سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته، دولت ها به جای وضع ممنوعیت بر فعالیت آنها، به دنبال شناسایی آن ها تحت چارچوب موجود هستند.

پیش بینی قیمت دوج کوین
دوج کوین حدود یک هفته پس از نزول به پایین ترین سطح قیمت خود روی ۰.۱۲۰۰ در حال بازگشت بوده است. حتی با بازگشت از پایین ترین سطح هفته گذشته، نوسانات قیمت هفته جاری، جلوی پیشرفت قیمت آن را گرفته است. قیمت این ارز پس از صعود به ۰.۱۵۴۶ ، از سودهای خود عقب نشینی کرده و اکنون در حدود قیمت ۰.۱۴۰۰ شناور است.

قرار گرفتن دوج کوین در کانال افقی| فعلاً خبری از جهش قیمت نیست


تا روز شنبه، قیمت دوج کوین حدود ۰.۱۳۹۲ بوده و در یک نمودار چهار ساعته، تشکیل یک مثلث متقارن را داده که به معاملات محدود محدوده احتمالی در کوتاه مدت اشاره دارد.

مثلث متقارن شکل گیری خود را در آخر هفته گذشته آغاز کرد. قبل از آن، دوج کوین در یک روند نزولی قرار داشت. از این منظر، انتظار می رود دوج کوین همچنان در یک کانال افقی معامله شود، زیرا خرس ها به فرصتی برای آزمایش مجدد رکورد پایین ۰.۱۲۰۰ چشم دوخته اند.

مرزهای بالایی و پایینی محدوده حرکت دوج کوین احتمالاً به ترتیب ۰.۱۵۰۰ و ۰.۱۳۲۵ خواهد بود. در حالی که چشم انداز در آینده نزدیک خنثی است، خرس ها همچنان کنترل بازار را به دست دارند.

به این ترتیب، حرکت به زیر مرز پایینی این محدوده، به آنها فرصت می‌دهد تا پایین‌ترین حد خود یعنی ۰.۱۲۰۰ را دوباره آزمایش کنند. در صورتی که قیمت دوج کوین موفق به عبور از ناحیه مقاومت چرخشی بااتر از حمایت ۰.۱۵۰۰ شود، این فرضیه باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha