۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
ناوگان حامل بار از چابهار به خراسان رضوی سوخت تشویقی می گیرند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:

ناوگان حامل بار از چابهار به خراسان رضوی سوخت تشویقی می گیرند

مشهد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ناوگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار کنند از ۳۰ درصد سوخت تشویقی مازاد بر سهمیه تعیین شده و حواله لاستیک بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان، رضوی ابراهیم نصری اظهار داشت: از ٢٥ اسفند پارسال تا ١٥ فروردین ماه جاری ۲۲ هزار و ۶۴۷ تن گندم به وسیله ٨٠٠ دستگاه ناوگان باری از بندر چابهار به مقصد مشهد و سایر شهرستان‌های این استان حمل شد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به شرایط فعلی شیوع کرونا، پهلوگرفتن کشتی‌ها و تراکم کالاهای اساسی در بنادر اصلی کشور انجام شده است، افزود: در همین رابطه برای تسهیل در تامین کالای اساسی هم وطنان، ممنوعیت و محدودیت تردد برای ناوگان حامل کالاهای یاد شده چه به صورت خالی یا پر وجود ندارد و ناوگان فعال در این مسیر سوخت مازاد بر سهمیه و حواله لاستیک دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی حمل کالای اساسی بخصوص در شرایط حساس کنونی را، بیانگر مسئولیت و تعهد رانندگان استان نسبت به مردم دانست و افزود: حمل کالاهای اساسی از بنادر کشور به مقصد خراسان رضوی تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha