۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
خودروسازان به نام حمایت از تولید داخلی حیات و ممات میلیون‌ها ایرانی را به بازی گرفته‌اند
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

خودروسازان به نام حمایت از تولید داخلی حیات و ممات میلیون‌ها ایرانی را به بازی گرفته‌اند

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: آقایان در فضای انحصاری و غیررقابتی درب واردات خودرو را تخته کرده‌اند و برای مشتریان دست به نقد لاتاری راه انداخته‌اند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر کشور برای سفر به استان اردبیل گفت: آقای فاطمی امین؛ وزیر صمت کشورمان در نرخ فوت حوادث رانندگی وضعیت وخیمی دارد و هم ردیف با کشورهای عقب افتاده جهان است.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فقط در سال گذشته علیرغم کاهش سفرها، تصادفات بیش از ۱۵ هزار از هموطنانمان را به کام مرگ فرستاده است، کیفیت نازل خودروها سهم عمده‌ای در خلق این تراژدی تأسف‌آور دارد.

وی با اشاره به تصادف اخیر جاده بهبهان مطرح کرد: خون‌های ریخته شده پای خودروهای بی‌کیفیت و بزک شده داخلی در جاده بهبهان، گواه عریان و عذاب آور این ادعا بوده است. چرا کسی جلودار ارابه‌های مرگ نیست؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آقایان در فضای انحصاری و غیررقابتی درب واردات خودرو را تخته کرده‌اند و برای مشتریان دست به نقد لاتاری راه انداخته‌اند و به نام حمایت از تولید داخلی حیات و ممات میلیون‌ها ایرانی را به بازی گرفته‌اند.

بدری خطاب به وزیر صمت مطرح کرد: آقای وزیر؛ شما با انفعال در اتخاذ سیاست روشن و موثر در قبال بازار خودرو، جاده صاف‌کن خودروسازانی شده‌اید که داد مردم مظلوم و بی‌پناه را درآورده‌اند.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • م IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      چرا نظرات خوانندگان خبرها زیر نویس نمشه