۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
سند آمایش سرزمین تدوین شد| بهره‌برداری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های آتی
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

سند آمایش سرزمین تدوین شد| بهره‌برداری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های آتی

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان با اعلام تدوین سند آمایش سرزمین از آغاز بهره‌برداری از برخی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های آتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن مناسب است از آغاز عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها تا پایان سال خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص بهره‌برداری از طرح نهضت ملی مسکن و همچنین آغاز عملیات اجرایی تولید مسکن اعلام کرد: بر اساس تکلیف وزیر راه و شهرسازی برای دستگاه‌های مجری طرح، باید به زودی عملیات اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید و سایر شهرهای کشور با محوریت شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن، آغاز شود.

محمودزاده ادامه داد: از پروژه‌هایی که قبلا شروع شدند و عملیات اجرایی آنها در حال انجام است بخشی طی ماه‌های آتی قابلیت بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان را خواهند داشت که با پیشرفت زمان جزئیات آن، اعلام خواهد شد.

وی همچنین از تصویب سند آمایش سرزمین برای نخستین بار خبر داد و توضیح داد: سند آمایش سرزمین در جلسات مشترک وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه تنظیم شده است. سند آمایش سرزمین سندی است که نظام توزیع جمعیت، اشتغال و فعالیت را برای آینده پیش‌بینی می‌کند و می‌تواند در نیازسنجی‌ها کمک موثری باشد.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن طرحی است که به عنوان سیاست کلان دولت سیزدهم شناخته می‌شود. در اجرای این طرح مقرر است تا ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم احداث شود که بخشی از پروژه‌ها آغاز شده است.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha