۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
تشکیل کارگروه تخصصی رسانه ملی و کمیسیون اقتصادی مجلس
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

تشکیل کارگروه تخصصی رسانه ملی و کمیسیون اقتصادی مجلس

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کارگروه تخصصی میان کمیسیون اقتصادی مجلس و رسانه ملی برای پیشبرد اهداف اقتصادی مردم تشکیل خواهد شد.

به گزارش بازار، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه دیدار با رئیس رسانه ملی درباره مباحث مطرح شده در جلسه گفت: نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی و رسانه ملی با هدف بررسی موضوع‌های مرتبط با رسانه ملی و اولویت‌های اقتصادی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: نگاه به گونه‌ای است که با تعامل دو سویه در حل مشکلات مردم موفق باشیم و یکی از موضوع‌های مهمی که در این جلسه عنوان شد، تشکیل کارگروه تخصصی میان کمیسیون اقتصادی مجلس و رسانه ملی بود.

پورابراهیمی گفت: بررسی مسائلی که به منابع مالی و بودجه‌ای رسانه ملی مربوط می‌شود یکی از اهداف این کمیسیون است و درباره مسائل مربوط به استان‌ها و شهرستان‌ها هم قرار شد برای پوشش کامل از رسانه ملی استفاده شود؛ ارتقای سواد مالی و اقتصادی و استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی برای خلق ثروت از دیگر مسائلی بود که به ان‌ها اشاره شد.

وی گفت: امروز رسانه ملی یک تنه در مقابل رسانه‌های جبهه مقابل ایستاده و توانسته است با رویکرد تخصصی اثرگذار باشد و اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و مطالبه گری از جمله کارهایی است که انتظار می‌رود در رسانه ملی اتفاق بیفتد.

این نشست‌های مشترک میان کمیسیون اقتصادی مجلس و رسانه ملی ادامه دارد و قرار است جلسات بعدی در مجلس برگزار شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha