۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
بازار سرمایه به وضعیت بحرانی رسیده است| گفتار درمانی در بازار سرمایه جواب نمی‌دهد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار؛

بازار سرمایه به وضعیت بحرانی رسیده است| گفتار درمانی در بازار سرمایه جواب نمی‌دهد

موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر وضعیت بازار سرمایه به یک وضعیت بحرانی تبدیل شده و سرمایه مردم در این بازار نابود شده است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به شرایط نامطلوب بازار سرمایه و ریزش سهام در این بازار اظهار داشت: دولتمردان فعلی وعده و وعیدهای زیادی را در رابطه با اصلاح بازار سرمایه مطرح کردند.

وی افزود: هم آیت الله رئیسی وعده هایی را در رابطه با اصلاح بازار سرمایه مطرح کردند و هم برخی از کسانی که در حال حاضر در دولت مسئولیت دارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین وزیر اقتصاد پیش از تصدی بر این وزارتخانه و زمانی که در مجلس مستقر بود در رابطه با اصلاح بازار سرمایه نظرات متعددی داشتند و تذکراتی را حتی به وزیر وقت دادند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بازار سرمایه تاکید کرد: همچنین برخی از افرادی که در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری بودند زمانی قول بهبودی شرایط بازار سرمایه در سه روز را دادند اما در حال حاضر متاسفانه کوتاهی های زیادی در این زمینه رخ داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: در حال حاضر وضعیت بازار سرمایه به یک وضعیت بحرانی تبدیل شده و سرمایه مردم در این بازار نابود شده است.

موسوی لارگانی تاکید کرد: مردم با دعوت مسئولین به بازار سرمایه ورود کردند اما متاسفانه کسی از آنها پشتیبانی نمی کند و سرمایه شان به نوعی در این بازار از دستشان خارج می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌هایی در راستای اصلاح بازار سرمایه مد نظر قرار گیرد، بیان داشت: موضوعاتی درباره تثبیت بازار سرمایه مطرح شده اما مردم عمل و عملکرد مسئولین را مبنا قرار داده اند و حقیقتا این گفتار درمانی ها دیگر در رابطه با بازار سرمایه جواب نمی دهد و امیدواریم هرچه سریعتر مسئولین برنامه ریزی جدیدی در بازار سرمایه داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      وقتی سرمایمون ازدستمون رفته دیگرپول نداریم بیاریم بازارضررمان جبران بشه
    • علی کرمیان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      فکرمی کنم تنهاکسی که درمجلس ازحقوق مردم دفاع می کند آقای موسوی لارگانی هستند انشاالله خداوند نگهدارشان باشد
    • مالک اشتر علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      چرا اقای رئیسی صحبت سه روز برای حل بازار بورس داشتن چرا عمل به حرف نمیکند اینکه بیاد تلویزیون بگه بورسو درست میکنیم نشد خیلیا حرف زدن شما اولاد علی هستی سیدی امیرالمومنین وقتی میشنوید حق مظلوم پایمال شده خشم فرامیگرفت شما میگید خط قرمز من نان مردم ایا میدانی مردم دوسال درضرر ۸۰درصدی هستن پس اگر نانی میخوای بدی خیلی مردم ضعیف جامعه داخل بورس متضرر هستن عمل کنید دوماه دیگه عید پدری شرمنده زنو بچش نباشد ما به شما اعتماد کردیم پس کمک کنید
    • محبت IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      0 0
      لعنت خدا بر تمام کسانی که الف بای اقتصاد و بازار سرمایه را نمیدانند فقط حرف آنهم دروغ به بزرگی کهکشان میگویند خدا شرمنده تان کند