۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
اتصال خودپرداز و کیوسک‌های بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد

اتصال خودپرداز و کیوسک‌های بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد

با پیاده‌سازی زیرساخت‌های لازم و پس از انجام تست‌های فنی، طی مراسمی با حضور برخی از مدیران عالی بانک مرکزی دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مراسم اتصال رسمی دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد روز یکشنبه سوم بهمن ماه سال جاری انجام شد.

براساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران از این پس می‌توانند از طریق خودپردازها و کیوسک‌های این بانک نسبت به ثبت، تایید/ رد، انتقال چک و استعلام صادرکننده/دارنده چک‌های جدید دارای شناسه صیادی اقدام کنند.

لازم به ذکر است، تاکنون خودپردازهای چهار بانک کشور به سامانه صیاد متصل شده است که بانک رفاه کارگران یکی از این بانک‌ها به شمار می‌رود.

گفتنی است، پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت، تایید/ رد، انتقال و استعلام چک از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، برنامک‌های موبایلی و شعب بانک‌ رفاه کارگران امکان‌پذیر بود و پس از پیاده‌سازی زیرساخت‌های مرتبط با اتصال خودپردازهای این بانک به سامانه صیاد، خودپردازها و کیوسک‌های مذکور به خدمات سامانه صیاد مجهز شده و خدمات مرتبط با چک‌های جدید را به مشتریان ارائه می‌کند.

کد خبر: ۱۳۱٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha