۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
 هر آن چیزی که قبل از سفر با تورهای تفریحی هند باید بدانید!

هر آن چیزی که قبل از سفر با تورهای تفریحی هند باید بدانید!

سفر به شهر جشنواره ها، معابد مقدس و سنت های قدیمی حال و هوای خود را دارد. هندوستان آنقدر دارای تنوع زیستی، زبانی، مذهبی و حتی جاهای دیدنی است که شما را با با هر سلیقه‌ای راضی می‌کند.

به گزارش بازار، سفر به شهر جشنواره ها، معابد مقدس و سنت های قدیمی حال و هوای خود را دارد. هندوستان آنقدر دارای تنوع زیستی، زبانی، مذهبی و حتی جاهای دیدنی است که شما را با با هر سلیقه‌ای راضی می‌کند. بی تردید بازدید از معابد مقدس آن تا پارک های ملی و باغ وحش های گوناگون خالی از لطف نبوده و تجربه ای بسیار به یادماندنی خواهد شد. اما اینکه بهترین دیدنی های هند کدام اند یا چگونه می بایست تور ارزان آن را خریدرای کرد؛ پرسش هایی‌ست که در این مطلب سعی داریم به تمامی آن‌ها بپردازیم.

کشوری به قدمت هزاران سال!

اطلاع از ویژگی‌های کلی کشور هند می‌تواند یک دید کلی از مقصد سفر به شما بدهد. مثلا اگر ندانید آن‌ها به چه زبانی صحبت می‌کنند چگونه می‌توانید خود را برای سفر آماده کنید؟ پس در ادامه باید بگوییم هند که با نام هندوستان نیز یاد می‌شود در جنوب آسیا قرار داشته و دومین کشور پر جمعیت جهان است. کشوری با فرهنگ و تمدنی غنی که قدمتی ۸۵۰۰ ساله داشته و از آثار باستانی‌های کهن و ارزشمند سرشار است.

شاید جالب باشد بدانید هندوستان جزو معدود تمدن‌هایی یاد می‌شود که با گذشت زمان همچنان به حفظ سنت‌ها و اجرای آن‌ها پایبند بوده است. همین موضوع برای بسیاری از گردشگران جذاب شناخته شده و سفر به این کشور را بسیار خاص و مملو از تجارب متفاوت می‌دانند. شما می‌توانید در جشنواره رنگ هند یا سایر مراسم‌های شاد و منحصر به فرد آن‌ها شرکت کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید. قطعا جنب‌وجوش زیاد و موسیقی‌های بی‌نظیر در فستیوال ها شما را به وجد خواهد آورد. همچنین خوب است بدانید هرجای هند رنگ‌وبوی خاص خودش را دارد. به عنوان مثال آب‌وهوای نواحی شمالی آن کاملا در تضاد با نواحی جنوبی بوده و حتی آداب‌ورسوم برخی محله‌ها کاملا با یکدیگر متفاوت است. از لحاظ پراکندگی اقوام نیز ۷۵% جمعیت این کشور را دراویدی ها و ۲۵ ٪ آنان را هندوآریایی ها تشکیل می دهند.

زمانی که با تورهای هند به این کشور قدم بگذارید از تنوع زبانی در آن حیرت زده خواهید شد. چرا که در هند ۴۲۸ زبان وجود دارد که ۴۱۵ زبان آن‌ها زنده بوده و هر ایالت زبان خود را به رسمیت می‌شناسد. (با این حال اغلب امور دولتی هند به زبان های هندی و انگلیسی به انجام می‌رسد.)

 هر آن چیزی که قبل از سفر با تورهای تفریحی هند باید بدانید!

با بهترین زمان سفر آشنا شوید

به طور کلی انتخاب زمان سفر و رزرو تور یکی از مراحل مهم یاد می‌شوند. مثلا تصور کنید در فصول بارانی به یک کشور بروید در صورتی که بهترین زمان سفر به آن فصل بهار بوده است! بی‌تردید نخواهید توانست بیشترین بهره را از تور خود ببرید و از لحظات جذاب بسیاری جا خواهید ماند. به همین علت توصیه داریم حتما قبل از خرید تور این کشور به بهترین زمان آن دقت کنید و اگر قصد آشنایی با قیمت بلیط هواپیما را دارید مطلب (تمامی نکات مهم که بر قیمت بلیط های هواپیمایی تاثیر می گذارند! ) را مطالعه کنید.

البته خوب است بدانید از آنجایی که هندوستان دارای نواحی مختلفی است و هرکدام آب‌وهوای جداگانه‌ای دارند؛ در قیمت‌ها تفاوتی ایجاد نمی‌شود. چرا که در تمامی فصول تورهای جذاب هند از هواپیمایی ساها یا سایر شرکت ها، به فروش می‌رسند و هرفصل علاقمندان خود را دارد. با این حال اگر قصد شما خرید ارزان ترین قیمت تور است؛ توصیه می‌کنیم از روزهای پرتدد مانند اعیاد صرف نظر کنید و ایام کم‌جمعیت‌تر را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد دارید بهترین لحظات را تجربه کنید می‌توانید سفر خود را به مهر تا فروردین موکول کنید. در این ایام علاوه‌بر آب‌وهوای معتدل، شاهد جشنواره ها و فستیوال های هندی نیز خواهید بود که لذت سفر را دوچندان می‌کنند.

هرگز از معروف ترین اماکن غافل نشوید!

به عقیده‌ی بسیاری از توریستان و مسافران، تور سفر به هند و بازدید از گنجینه های معنوی، فرهنگی، تاریخی و... آن یکی از بهترین تورهای خارجی است. چرا که آثار بسیار ارزشمندی در شهرهای هند مانند بمبئی یا دهلی قرار دارد و لحظات جذابی را برای گردشگران رقم می‌زند. در این بخش قصد داریم شما را به معروف ترین اماکن آن ببریم و با پرطرفدارترین آن‌ها آشنا شویم.

زمانی که نام جاهای دیدنی و جذاب هند به میان می‌آید، غفلت از بمبئی امری غیرممکن شناخته می‌شود. چرا که این شهر از مهمترین شهرهای کشور و از غنی‌ترین مقاصد توریستی آن نام برده می‌شود. شهری با معماری دیدنی که بزرگترین بندر ساحل غربی هند را در خود جای داده است. از مکان های دیدنی بمبئی که توصیه می‌کنیم حتما در تور هند از آن‌ها دیدن کنید به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

  • دروازه هند
  • تاج محل
  • موزه پرنس ویلز
  • پایانه چاتراپاتی شیواجی
  • موزه ویکتوریا
  • مجموعه هنری جهانگیر
  • پارک کملانهور
  • غار فیل ها بمبئی

 هر آن چیزی که قبل از سفر با تورهای تفریحی هند باید بدانید!

شهر بعدی که قصد معرفی آن را داریم دهلی، پایتخت هند است که در قلب خود بخش کوچکتری به نام دهلی نو را دارد. در بدو ورود به این شهر چنان محوِ شکوه، عظمت و معماری بی‌نظیر آن می‌شوید که عکاسی از آن امری اجتناب‌ناپذیر می‌شود. در زیر به بهترین و مشهورترین جاهای دیدنی در دهلی می‌پردازیم:

  • معبد آکشاردام
  • قلعه سرخ
  • قطب منار
  • باغ پنج حس
  • قلعه کهنه
  • مقبره گاندی
  • مسجد جامع
  • کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان دهلی

بهترین نحوه ی خرید یا رزرو تور کدام است؟

امروزه با گسترش عصر ارتباطات نه تنها خرید اینترنتی بلیط های مسافرتی زیاد شده، بلکه ثبت نام آنلاین تورهای گردشگری و توریستی نیز علاقمندان بسیاری پیدا کرده است. لذا توصیه می کنیم برای خرید تورهای هند از آژانس های دارای اعتبار استفاده کنید و در انتخاب آن ها نهایت دقت را به عمل آورید. به عنوان مثال یکی از آژانس های گردشگری آنلاین به نام قاصدک۲۴ علاوه بر ارائه ی تمامی خدمات سفر، تورهای متنوعی را با نرخ های مقرون به صرفه ثبت نام می کند. پس اگر قصد سفر به هند را دارید توصیه می کنیم از خرید تور هند قاصدک۲۴ غافل نشوید.

همچنین باید ذکر کنیم قاصدک۲۴ به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق داشته و مجموعه ای جامع برای رزرو انواع بلیط، هتل، تور و... است. این بلیط ها شامل بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس شده و امکان کنسلی نیز دارند. شما علاوه بر دریافت بلیط های موردنظر خود می توانید برای رزرو هتل در مقصد دلخواه نیز اقدام کنید. این هتل ها از ارزان ترین تا باکیفیت ترین امکانات و خدمات ارائه می شوند و هر فرد باتوجه به شرایط و بودجه ی خود می تواند یکی از آن ها را رزرو کند. همچنین اگر قصد سفرهای خارجی دارید توصیه می کنیم حتما بیمه مسافرتی قاصدک۲۴ را تهیه کنید. داشتن بیمه که هزینه ی چندان زیادی نیز ندارد شما را از بسیاری هزینه های احتمالی مصون نگه داشته و تا سقف معینی آن ها را پرداخت می کند. برای مشاهده ی تمامی این خدمات به سایت قاصدک۲۴ مراجعه کنید یا با پشتیبانی آن تماس بگیرید.

کد خبر: ۱۳۱٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha