۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
بررسی تحقیق و تفحص از مناطق آزاد قشم و اروند در کمیسیون اقتصادی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

بررسی تحقیق و تفحص از مناطق آزاد قشم و اروند در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد قشم و اروند در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا در تشریح نشست روز یک شنبه (۳ بهمن ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست گزارش‌های نهایی تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد قشم توسط اعضای هیئت رئیسه این تحقیق و تفحص به کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیم شد، تا ظرف مدت دو هفته آینده گزارش نهایی کمیسیون تهیه و برای رسیدگی به صحن علنی ارسال شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین یک مورد ابهام در اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز اعاده شده از شورای نگهبان در خصوص اعاده دادرسی در موارد تشخیص خلاف بیّین شرع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مطابق ماده ۴۷۷ قانون مجازات اسلامی اقدام شود و سپس به تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس رسید.

وی افزود: طرح استفساریه درباره قانون نظام صنفی نیز بررسی شد که طبق آن نظر قانون گذار این است که نامزدهای عضویت در اتحادیه‌ها و دارا بودن سابقه فعالیت در اتحادیه‌ها به چه ترتیب خواهد بود. مقرر شد در این خصوص با معاونت قوانین مشورتی صورت بگیرد و نظر نهایی اعلام شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha