۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
آغاز نخستین پذیره‌نویسی صندوق در صندوق در فرابورس
از فردا تا دهم بهمن‌ماه انجام می‌شود؛

آغاز نخستین پذیره‌نویسی صندوق در صندوق در فرابورس

واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در صندوق صنم با نماد «صنم» از فردا چهارم بهمن‌ماه به مدت ۵ روز کاری در بازار بازار معاملات ثانویه ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، تعداد واحدهای قابل انتشار ۵۰۰ میلیون واحد به ارزش مبنای ۱۰ هزار ریال در هر واحد سرمایه‌گذاری عنوان شده است. همچنین، حداقل تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری صنم ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد و حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی در این صندوق ۴۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است.

از مشخصات واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در صندوق صنم باید به نامحدود بودن تعداد واحدهای قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی اشاره کرد. همچنین، تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق، دو روز پس از انجام و قطعی شدن معامله صورت می‌گیرد.

شرکت سبدگردان کاریزما به عنوان مدیر واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در صندوق صنم و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردان اکسیر سودا به عنوان بازارگردان آن معرفی شده است.

براساس این اطلاعیه، دوره فعالیت صندوق از تاریخ قید شده در مجوز فعالیت که توسط سازمان به نام صندوق صادر می‌شود و به مدت نامحدود خواهد بود.

موضوع فعالیت اصلی صندوق، سرمایه‌گذاری در انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارای مجوز از سازمان و مشارکت در تاسیس آنها است. صندوق می‌تواند بخشی از منابع مازاد خود را به سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی و گواهی سپرده بانکی تخصیص دهد.

موضوع فعالیت فرعی آن، مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی یا تعهد خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

خصوصیات دارایی‌های موضوع سرمایه‌گذاری یا تعهد پذیره‌نویسی یا تعهد خرید و حد نصاب سرمایه‌گذاری در هر یک از آن‌ها در امیدنامه ذکر شده است.

اساسنامه و امیدنامه و سایر اطلاعات تکمیلی این صندوق در سایت شرکت فرابورس ایران به نشانی www.ifb.ir و نیز در تارنمای صندوق به نشانی http://sanam.charisma.ir/ دسترس است.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha