۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
پای سیستم بانکی بر گردن اقامتگاه های بوم گردی همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پای سیستم بانکی بر گردن اقامتگاه های بوم گردی همدان

همدان-غنی پاسا، رئیس انجمن صنفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی همدان با بیان اینکه از سیستم بانکی همدان گلایه مندیم، گفت: در دوران کرونا شرایط غیرعادی بود و ریالی درآمد نداشتیم اما بانک ها ما را تهدید می کنند.

مهدی غنی پارسا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی ضعیف ترین مجموعه گردشگری هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند، عنوان کرد: خسارت های کرونا بر بدنه اقامتگاه های بوم گردی بسیار بوده است.

وی با گلایه مندی گفت: پروانه بیش از یک سوم اقامتگاه های بوم گردی استان همدان در مدت اخیر باطل شده و باقی اقامتگاه های بوم گردی استان همدان نیز جانی ندارند.

رئیس انجمن صنفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان همدان با تاکید بر اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان همدان نیاز به حمایت جانانه دارد، گفت: این حمایت ها، مرده زنده کردن است.

وی عنوان کرد: اگر اتفاقی نیفتد و شاهد حمایت هایی از این فعالان صنعت گردشگری در استان همدان نباشیم، همه از بین خواهند رفت.

تسهیلات تخصیصی جبران خسارت کرونا مبلغی ناچیز بود که همان هم به تعداد معدودی اعطا شد

غنی پارسا با تصریح بر اینکه این حوزه نیازمند حمایت دولتی است، گفت: تسهیلات تخصیصی جبران خسارت کرونا مبلغی ناچیز بود که همان هم به تعداد معدودی اعطا شد.

وی با بیان اینکه در دو سال درگیری با کرونا، در نهایت فشار بوده ایم و حال انتظار حمایت همگانی است تا شان و منزلت فعالان این عرصه حفظ شود، یادآور شد: از سیستم بانکی استان همدان گلایه مندیم.

رئیس انجمن صنفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان همدان ادامه داد: در دوران بارش برف شاهد بودیم که برای بازگشایی گردنه اسدآباد همه دستگاه ها وارد کار شدند، چون شرایط غیرعادی بود اما متاسفانه سیستم بانکی کشور و همدان اصلا وضعیت ما را درک نکردند.

غنی پارسا با گلایه مندی ادامه داد: چرا در آن روزها بانکها پای کار نبودند؟ شرایط غیرعادی بود و ما ریالی درآمد نداشتیم پس چرا بانک ها ما را تهدید می کنند؟ چند بار باید این موارد را بگوییم؟

وی با تاکید بر اینکه چرا باید شاهد باشیم که بانک ها بخشنامه ها را اجرا نمی کنند؟ گفت: مگر قانون داخلی بانک زیر نظر قوانین کشور نیست؟ باید شاهد امهال تسهیلات بانکی بودیم، چرا بانک این موضوع را قبول ندارد؟

غنی پارسا ادامه داد: اگر موضوع فعالیت خانه مسافرها در همدان با کمک اماکن و قوه قضاییه حل نشود، نمی توانیم ادامه دهیم.

کد خبر: ۱۳۱٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha