۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
آغاز جذب ۳۵۰ نفر نیرو در شرکت ایران ترانسفوی زنجان
در راستای تحقق شعار سال صورت گرفت؛

آغاز جذب ۳۵۰ نفر نیرو در شرکت ایران ترانسفوی زنجان

زنجان- معاون منابع انسانی وپشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان گفت: ۳۵۰ نیروی انسانی جدید در این شرکت جذب می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ترانسفو زنجان، کوروش دربندی زاده گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو با اتکا بر توان بومی مهندسان ایرانی و در راستای توسعه خط های تولید این شرکت از میان نیروهای بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

وی با اعلام آغاز جذب ۳۵۰ نفر نیرو اظهار داشت: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دیپلم ،کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

معاون منابع انسانی وپشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: نظر به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص شرایط مشاغل قابل تصدی مستخدمین جدید و وضعیت غالب کارجویان عزیز از نظر سنی به منظور افزایش دامنه رقابت متقاضیان از جهات علمی و مصاحبه های تخصصی ، با موافقت هیئت مدیره محترم گروه صنعتی ایران ترانسفو، سقف سنی متقاضیان دیپلم از ۲۲ به ۲۴ سال ، فوق دیپلم (کاردانی) از ۲۴ به ۲۶ سال ، کارشناسی از ۲۶ به ۲۸ سال و کارشناسی ارشد از ۲۸ به ۳۰ سال افزایش یافت.

دربندی زاده تعداد نیروهای انسانی قابل استخدام در زنجان را در این مرحله ۳۵۰ نفرو در ایران ترانسفوی ری را ۵۰ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: پس از مصاحبه و گزینش تخصصی و عمومی از میان دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون علمی انجام خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به طرح‌های جدید توسعه ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو پیش بینی می شود در سال آینده نیز استخدام نیروی انسانی جدید انجام پذیرد.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha