۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
گفتگوی اقتصادی جایگزین دیدارهای سیاسی مدیران استانی شود
منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم:

گفتگوی اقتصادی جایگزین دیدارهای سیاسی مدیران استانی شود

قزوین- منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: اگر گفتگوی اقتصادی جایگزین دیدارهای سیاسی مدیران استانی با کشورهای دوست با ایران شود، زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی و جهش تولید را محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه محمد بیگی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین که با حضور جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله تعداد زیادی از جلسات برای برنامه ریزی های سرمایه گذاران داخلی و خارجی  با مدیران استانی برگزار می شود، در حالی که بخش قابل توجهی از این جلسات با محورهای سیاسی برنامه ریزی و همین مسئله موجب می شود تا نتوانیم از ظرفیت های واقعی استان قزوین در حوزه تولید بهره گیریم.

وی بیان کرد: امروز یکی از مهم ترین نیازهای ما در استان قزوین برگزاری جلسات با رایزن های اقتصادی و بازرگانی کشورهای همسایه و دوست های ایران است.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: حضور رایزن های اقتصادی و بازرگانی در استان و مشاهده توانمندی ها و قابلیت ها، دریچه جدیدی برای حضور سرمایه گذاران فراهم کند.

محمد بیگی گفت: موقعیت ویژه جغرافیایی قزوین، نزدیکی به پایتخت و نزدیکی به مرز از یک سو و حضور صنایع قدرتمند و زنجیره تولید قوی در استان میتواند انگیزه خوبی برای سرمایه گذاران خارجی محسوب شود فقط باید توجه داشت که این توانمندی ها باید به گونه ای درست معرفی و در اختیار سرمایه گذاران و رایزن های اقتصادی کشورهای مختلف قرار گیرد.

وی همچنین افزود: خوشبختانه امروز مدیران دلسوز، متعهد و متخصص در قزوین برای حمایت و تقویت شهرکهای صنعتی استان پای کار آمده اند و قطعا با این تغییر رویه و نگاه جدی به سرمایه گذاری های خارجی خواهیم توانست از ظرفیت همراهان اقتصادی شایسته و متخصص بهره مند شویم.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم تصریح کرد: تحقق شعار سال «جهش تولید» نیازمند تنظیم و اجرای برنامه عملیاتی برای ارائه مشوق های سرمایه گذاری و همراهی با تولید کننده است و با جهش در تولید میتوانیم جهش اقتصادی، جهش کارآفرینی و رفع مشکلات بیکاری جوانان را در جامعه شاهد باشیم.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: رضایت اجتماعی در جامعه درگرو رفع همین مشکلات است و خوشحالیم که در این ظرفیت ایجاد شده است که در این مدت در خدمت مردم شریف استان باشیم.

در بخش دیگری از این جلسه حمید رضا خانپور رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گزارشی از عملکرد این شرکت طی چند سال اخیر ارائه کرد.

کد خبر: ۱۳٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha