۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
۱۰۰ هزار واحد مسکن در مناطق مختلف استان همدان احداث می شود
استاندار همدان:

۱۰۰ هزار واحد مسکن در مناطق مختلف استان همدان احداث می شود

همدان - استاندار همدان گفت: همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکن طی چهارسال در استان همدان احداث می شود که بیش از ۵۰ درصد آن متعلق به شهر همدان است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از شعبه مرکزی بانک مسکن استان همدان و دیدار و گفت وگو با کارکنان این بانک، اظهار داشت: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکن در این استان در مدت چهارسال احداث می شود که بیش از ۵۰ درصد آن متعلق به شهر همدان است.

وی با بیان اینکه دولت پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه تسهیلات از سوی بانک مسکن برای ساخت و ساز را انجام داده است؛ اضافه کرد: گرچه بانک‌های دیگری در استان در امر تسهیلات بانکی ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مشارکت دارند اما بار عمده کار بر دوش بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی، است.

استاندار همدان عنوان کرد: بانک مسکن، اقدامات موثر و فعالیت‌های قابل توجهی در راستا پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و ساز واحدهای مسکونی برعهده داشته است.

وی با بیان اینکه مسیر خدمتگذاری به مردم، نیاز به فعالیت شبانه روزی مدیران دارد، گفت: مسیر پر تلاطم و سختی در پیش داریم که یکی‌از آن‌ها ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن در مدت چهار سال است.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha