۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
رشد صد در صدی مبادلات تجاری ایران و روسیه| گوجه‌فرنگی و خرمای بوشهر به روسیه می‌رود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

رشد صد در صدی مبادلات تجاری ایران و روسیه| گوجه‌فرنگی و خرمای بوشهر به روسیه می‌رود

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رشد صد در صدی مبادلات تجاری ایران و روسیه خبر داد و گفت: با رایزنی صورت گرفته، خرما و گوجه‌فرنگی استان بوشهر به روسیه صادر می‌شود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه اظهار داشت: این سفر را بسیار موفق و ارزشمند می‌دانم و اعتقاد دارم در آینده نزدیک شاهد برکات این سفر خواهیم بود.

وی افزود: رئیس جمهور در این سفر علاوه بر دیدار با پوتین، چند سخنرانی مهم و دیدارهای ارزشمندی داشت که در حوزه اقتصادی ارزش زیادی دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی که در این سفر رئیس جمهور را همراهی کرده خاطر نشان کرد: در این سفر مقرر شد که شرایط برای انجام مبادلات تجاری و تقویت زیرساخت‌های لازم در حوزه صادرات گسترش یابد.

رضایی تصریح کرد: در این سفر همچنین فرصتی دست داد تا با رئیس جمهور و تعدادی از وزرا برای رفع مشکلات مردم دشتستان و استان بوشهر رایزنی و گفت‌ وگو کنم که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی یادآور شد: در حوزه اقتصادی، مذاکرات ارزشمندی با روسیه داشتیم و برآورد می‌کنم بزودی حجم مبادلات دو کشور رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد که ارزش زیادی دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: از رئیس جمهور خواستم برای بهبود وضعیت نیروهای بومی در پارس جنوبی به منطقه عسلویه سفر کند که با موافقت آیت‌الله رئیسی قرار شد بزودی این سفر انجام شود.

رضایی بیان کرد: صادرات محصولات استان بوشهر به ویژه گوجه فرنگی و خرما به روسیه نیز در این سفر پیگیری شد و انتظار داریم در ماه‌های آینده این مهم عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha