۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
 ۲۲ میلیون ایرانی بازمانده سهام عدالت هستند
رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور:

۲۲ میلیون ایرانی بازمانده سهام عدالت هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور شمار بازماندگان سهام عدالت را ۲۲ میلیون نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۵۰۰ هزار نفر در مازندران است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار شمار جاماندگان سهام عدالت را ۲۲ میلیون نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۵۰۰ هزار نفر در استان جامانده سهام عدالت هستند و باید نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام شود.

وی بااظهار اینکه ساماندهی بازماندگان سهام عدالت جزو دستور کار کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی مجلس قرار دارد، گفت: این طرح تقریبا قطعی شد و به دولت اجازه داده می شود تا نسبت به تعیین تکلیف اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف بازماندگان و جاماندگان سهام عدالت اقدام شود درباره بازگشایی سامانه سجام گفت: متاسفانه شرکت مرکزی سپرده گذاری مرکزی همکاری لازم را برای بازگشایی ندارد، هرچند جلسات مختلفی را در این زمینه داشتیم.

توکلی با تاکید بر عدم فروش سهام عدالت اظهار داشت: در حال ارائه طرحی هستیم تا مردم دوباره به روش مدیریت غیرمستقیم برگردند و مدیریت آن به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واگذار شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور با اظهار اینکه اوضاع بازار بورس خراب است به آن دسته از سهامدارانی که سهامشان را فروختند اما پولی دریافت نکردند توصیه کرد تا از فروختن منصرف شوند و انصراف دهند.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha