جشنواره «خرید شفاف» فرصتی مناسب برای خرید کالاها
معاون بازرگانی وزیر صمت مطرح کرد

جشنواره «خرید شفاف» فرصتی مناسب برای خرید کالاها

مفتح، معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در جشنواره خرید شفاف مقرر شد گروه وسیعی از کالاها با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

به گزارش بازار، محمدصادق مفتح معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره تخفیف های محصولات مورد نیاز مردم در جشنواره خرید شفاف افزود: روال این جشنواره مانند گذشته است و تفاوت ان با امسال در ایجاد هم افزایی بین شبکه بزرگ توزیع شامل اصناف، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی است.

وی ادامه داد: برآورد می کنیم با این هم افزایی دامنه وسیع تری از کالاها پوشش داده شود و تعداد بیشتری از مردم از این تخفیف ها استفاده کنند یعنی برگزاری این جشنواره ها قدرت انتخاب بیشتری را به مردم می دهد.

مفتح گفت: فروشگاه های زنجیره ای برای اطلاع مردم از کالاهای شامل تخفیف جشنواره پارچه نوشته هایی را داخل فروشگاه ها نصب می کنند. این طرح از امروز شروع شد.

وی تصریح کرد: وزارت صمت سعی دارد با به خدمت گرفتن سه شبکه بزرگ توزیع به طور همزمان طیف کالاهایی را که مشمول این تخفیف ها می شوند گسترده تر کند تا سبد خانوار بهتر شود.

معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تخفیف های این طرح در هزینه توزیع در خرده فروشی ها کسر و محاسبه می شود.

وی افزود: درج قیمت تولید روی محصول، نظام خود کنترلی است و چون مبنای محاسبه مالیات قرار می گیرد تولید کننده نمی تواند از حد معقول بیشتر درج کند.

کد خبر: ۱۳۰٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha