۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
بازدید هوایی رئیس جمهور از مناطق سیل زده جنوب کرمان
ظهر امروز انجام شد؛

بازدید هوایی رئیس جمهور از مناطق سیل زده جنوب کرمان

کرمان- رئیس جهمور طی سفر به کرمان به صورت هوایی از وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان وارد این استان شد.

وی در این سفر از پیش اعلام نشده از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان بازدید هوایی کرد. قرار است رئیسی در جمع مردم سیل زده حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات و مسائل آنها را بررسی کند.

تعدادی از وزار رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

هم اینک جلسه ای در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه سیلاب در رودبار جنوب با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است.

همچنین بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رئیس جمهور بامداد جمعه اول بهمن ماه در بدو ورود به ایران از سفر مسکو و از فرودگاه مهرآباد تهران طی تماس تلفنی با زینی‌وند استاندار کرمان، شخصا جویای احوال مردم سیل زده استان کرمان شد.

رئیس جمهوری در این ارتباط گفت: در سفر مسکو هم نیز مستمرا پیگیر مناطق سیل زده و احوال و شرایط مردم بودم و رسیدگی و خدمت رسانی به مردم با تمام توان و امکانات و در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

استاندار کرمان در این تماس با اشاره به گستردگی سیل در جنوب استان عنوان کرد: اولویت اقدامات بر حفظ جان افراد بود و آسیب جانی زیادی نداشتیم.

وی افزود: با همکاری نیروهای ارتش، سپاه و گروه‌های جهادی و امدادی روستا به روستا گشته‌ایم و امدادرسانی به صورت زمینی و هوایی در حال انجام است.

استاندار کرمان بیان کرد: باتلاقی بودن منطقه جازموریان دسترسی به تعدادی از روستاها را سخت کرده، اما با وجود 6 بالگرد ارتش، سپاه و هلال احمر خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد.

زینی‌وند با اشاره به سفر دو روزه وزیر کشور به منطقه و بازدید از مناطق سیل زده گفت: در کنار مردم بودیم و شب بحرانی را پشت سر گذاشتیم، با امکانات در اختیار تا دو سه روز آینده ثبات لازم در منطقه ایجاد می‌کنیم.

عصر پنجشنبه هم غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رییس‌جمهور به نمایندگی از حجت‌الاسلام رئیسی در تماس تلفنی از مسکو با وزیر کشور و استاندار کرمان، وضعیت سیل و سیل زدگان مناطق مختلف کرمان را جویا شده بود.

کد خبر: ۱۳۰٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha