۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
خط تولید کاغذ چاپ تحریر و روزنامه در مازندران پس از سال ها رکود راه اندازی شد
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:

خط تولید کاغذ چاپ تحریر و روزنامه در مازندران پس از سال ها رکود راه اندازی شد

ساری- مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: خط pm۱ و تولید کاغذ چاپ تحریر و روزنامه در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران پس از سال ها رکود دوباره راه اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت چوب و کاغذ مازندران، امید نیک نژاد گفت: حفظ اشتغال، افزایش بهره‌وری و مزیت اصلی این واحد صنعتی که تولید کاغذ چاپ و روزنامه است.

وی افزود: امروز بعد از گذشت بیش از یک ماه با همت پرسنل و همراهی اعضای هیئت مدیره موفق شدیم به مزیت اصلی کارخانه که تولید کاغذ چاپ و تحریر در خط PM۱ است، برگردیم و در همین دو سه روزه که این خط فعال شد حدود ۵۰۰ تُن کاغذ ۷۵ گرمی تولید نمودیم و تا پایان سال به رقم هشت هزار تن که قولش را دادیم خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که هرچند این مجموعه در جغرافیای مازندران قرار داده، اما یک مجموعه ملی و حتی فراملی است و نیاز به حمایت‌هایی در سطح ملی دارد چون بیش از یک میلیارد دلار ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در این مجموعه وجود دارد که در مسیر تولید کشور موثر است.

نیک‌نژاد ادامه داد: ما ظرفیت تولید ۹۰ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر را داریم مشروط به این‌که هم مواد اولیه و سرمایه‌درگردش مهیا باشد و هم خریداران در بازار فروش در داخل با ما همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران ادامه داد: یک دهه است رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از اقتصاد مقاومتی، جهاد اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی و پشتیبانی از تولید گفتند و ما تلاش داریم به این توصیه‌ها عمل کنیم و چیزی جز حمایت از دستگاه‌های اجرایی و دولتی نمی‌خواهیم و توقعی نداریم و همه همت ما بر این است که توقف تولید نداشته باشیم به‌ویژه این‌که با حمایت همه دستگاه‌ها، نیاز به کاغذ تحریر در داخل کشور رفع خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha