۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
لزوم جذب سرمایه گذار برای تسریع در طرح‌های توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام(ره)
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

لزوم جذب سرمایه گذار برای تسریع در طرح‌های توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام(ره)

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امروز بصورت سرزده با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از قسمت‌های مختلف این شهر فرودگاهی بازدید کرد.

به گزارش بازار، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در این بازدید ابتدا در جلسه هیات مدیره شهر فرودگاهی حاضر شد و «محمد مهدی کربلائی»، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گزارشی از وضع موجود و چشم انداز طرح‌های توسعه‌ای مبتنی بر طرح جامع شهر فرودگاهی ارائه کرد.

در ادامه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از ترمینال یک بازدید و ضمن دیداری صمیمانه با مسافرین پروازهای خروجی از محل پایگاه بهداشت مرزی و نحوه پذیرش مسافرین ورودی و چگونگی نظارت بر انجام رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید و در گفتگو با مسافرین مشکلات آنها را جویا شد.

رستم قاسمی همچنین، از ترمینال سلام، هسته پیشران منطقه آزاد، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق فرهنگی و مرکز عملیات و برنامه ریزی پروازی AOCC بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: نیاز به توجه جدی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعنوان نماد ورودی کشور ضروری است.

قاسمی با اشاره به نیاز موجود برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تسریع در طرح‌های توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از مزیت‌های مهم این شهر فرودگاهی وجود مناطق آزاد تجاری و ویژه صنعتی درآن است که نزدیکی به پایتخت و ظرفیت‌های موجود در آن مطمئنا محل درآمدی بسیار خوبی برای کشور ایجاد خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان بر لزوم راه اندازی مجدد ترمینال سلام و انجام مناقصه و تعیین پیمانکار باند جدید قبل شروع سال جدید تاکید کرد.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha