۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
خرید گردنبند طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی ساعتچی

خرید گردنبند طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی ساعتچی

گردنبند ها در طیف خیره‌کننده‌ای از اشکال و رنگ ها، همواره ظاهری زیبا به شما هدیه داده اند و در موقعیت‌های مختلف، جذابیت خاص خود را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

به گزارش بازار، گردنبند ها در طیف خیره‌کننده‌ای از اشکال و رنگ ها، همواره ظاهری زیبا به شما هدیه داده اند و در موقعیت‌های مختلف، جذابیت خاص خود را برای ما به ارمغان آورده‌اند.
خرید اینترنتی طلا موهبتی است که دنیای تکنولوژی به ما عرضه داشته است. با گسترش استفاده ازاینترنت و همچنین همه گیری کرونا در جوامع، بسیاری از امور و خدمات از جمله فروش طلا و جواهرات، به صورت آنلاین ارائه می شود و در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

مهمترین نکات در هنگام سفارش و خرید اینترنتی گردنبند طلا

در هنگام خرید اینترنتی مخصوصاً برای اشیای گرانقیمت مانند خرید گردنبند طلا، بررسی دقیق و همه جانبه اهمیت بسیار زیادی دارد.
یکی از دغدغه های افراد برای خرید اینترنتی گردنبند طلا، عدم اطمینان از اصالت آن می باشد. آیا واقعاً گردنبندی که به دستم می رسد، طلای ۱۸ عیار و استاندارد است؟
شما حتماً باید به فروشگاه آنلاینی اعتماد کنید که در عرصه طلا و جواهرات، نام آشنا باشد و همچنین شعبه های فروش حضوری در کنار فروش آنلاین داشته باشد و در ازای خرید شما، فاکتور رسمی طلا مورد تایید اتحادیه طلافروشان را به شما ارائه دهد.
همچنین حتماً باید از سایتی خرید کنید که دارای نماد الکترونیک خرید اینترنتی باشد. در این صورت شما می توانید به عنوان یک سایت اینترنتی معتبربه آن اعتماد کنید.

خرید گردنبند طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی ساعتچی

درباره گالری طلا آنلاین ساعتچی

ساعتچی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات آغاز کرد و با پشتوانه تجربه و سابقه دیرینه خانوادگی و همت و تلاش فراوان به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح طلا در ایران شناخته شده است.
برند ساعتچی با هدف درک نیازهای خاص مشتریان گرانقدر همزمان با ارائه عمده به عرضه کنندگان زیور طلا در سراسر کشور، محصولات خود را درسه شعبه تهران عرضه می دارد.
گالری ساعتچی در سال ۱۳۹۷ با راه اندازی سایت اینترنتی خود، به عرضه آنلاین محصولات طلا و ارائه خدمات اینترنتی زیورآلات نیز مبادرت نموده است. این موضوع در کنار خدمات پستی پیشرفته ساعتچی و با فاکتور رسمی فروشگاه، این امکان را فراهم آورده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان جواهر محبوب خود را بدون واسطه و با قیمت پایین تر و بدون در نظر گرفتن مسافت ها در سراسر ایران با ارسال رایگان در اختیار داشته باشید.

خرید گردنبند طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی ساعتچی

تجربه جذاب خرید گردنبند طلا از فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

گردنبندها در گالری ساعتچی درمدل های متنوع از جمله گردنبند رولباسی طلا، گردنبند چوکر(تو گردنی)، آویز گردنبند بدون زنجیر، زنجیر تک و یا به همراه هم، طراحی و عرضه می گردند.
گاهی اوقات ما از گردنبند طلای بلند و گران قیمت برای روی لباس لذت می‌بریم و یا گاهی با یک زنجیر طلای ظریف و یک آویز قلب کوچک استایل خود را می‌سازیم و گاهی هم ترجیح می دهیم گردنبند خود را با گوشواره و دستبند خود ست‌ کنیم. گردنبند طلا به همراه اسم به زبان لاتین هم می‌تواند استایل شیکی به ما ببخشد.
ساعتچی همواره پیشینه پرافتخارش را با طرح های نوین و به روز جهان چنان پیوند داده است که محصولات آن، درعین حفظ ریشه های ایرانی، از برند های روز صنعت جواهرسازی جهان نیز الهام می گیرند.
کالکشنی از جدیدترین طراحی گردنبندهای طلا از برندهای ون کلیف، دیوید یورمن، شوپارد، فرد، کارتیه، تیفانی، مارلا آرون، امگا و ... هر سال در گالری ساعتچی در اختیار سلیقه های مدرن قرار میگیرند.
همچنین آویزهای گردنبند طلا برگرفته ازطرح های اسلیمی وهندسی، گردنبندهای طرح چشم و نظر، گردنبند های میناکاری شده، گردنبندهای شعر و همچنین گردنبند هایی که با سنگ یا مروارید تزیین شده اند، همچنین طرح های مناسبتی مانند آویز انار در یلدا که برگرفته از تاریخ ایران زمین است وآویزهای متنوع قلب درولنتاین که محبوبیت خاصی درهمه دنیا دارد، در مجموعه ما تولید و عرضه میگردد.
در میان علاقمندان و خریداران حرفه‌ای جواهرات، ساعتچی همواره به جسارت در طراحی و نوآوری در سبک و گرایش کم‌نظیر به استفاده از رنگ شهره بوده است. همه این موارد در کنار هم شناسنامه کاری گرانبهای ساعتچی را تشکیل می‌دهند. گردنبند های مولتی کالردر مجموعه ما طرفداران بسیار زیادی دارد.
گالری ساعتچی جدیدترین گردنبند های طلا را با بهره گیری از به روزترین مدل های برندهای مطرح طلا و جواهرات ساخته و کالکشن کامل و متنوعی از گردنبند زنانه، گردنبند مردانه و گردنبندهای دخترانه را در اختیارسلیقه های گوناگون و سخت پسند قرار میدهد. همچنین شما عزیزان می توانید برای هدیه به عزیزانتان در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا، ولنتاین، روز مادر و... از کالکشن اختصاصی گالری ساعتچی دیدن فرمایید و تجربه لذت بخشی از خرید آنلاین گردنبند طلا داشته باشید.

خرید گردنبند طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی ساعتچی

چرا خرید گردنبند طلا از فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی؟

خرید آنلاین این امکان را به ما می دهد که در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل یا در روزهای پر ترافیک وسرد و آلوده، در خانه بمانیم و با آرامش کامل و بدون حضور فروشنده، محصولات متنوع و زیادی را بررسی و با هم مقایسه کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه و دقیق داشته باشیم. در این صورت با صرف زمان کوتاه، گردنبند مورد علاقه خود را دریافت می کنیم. گالری ساعتچی برای رفاه بیشتر مشتریان خود، امکان ارسال رایگان در سراسر ایران را فراهم آورده است است. در ضمن برای راحتی در انتخاب، مشاورین آنلاین ما در هر ساعت از شبانه روز، آماده پاسخ به سوالات شما عزیزان خواهند بود و امکان ارسال فیلم و عکس کالا (غیر آتلیه ای) از نزدیک برای شما فراهم است در صورت دریافت کالا اگر محصول با عکس آن تفاوت داشت و یا دچار آسیب دیدگی شده بود به راحتی تا ۷ روز امکان مرجوع کردن کالا برای شما وجود دارد و این امکان در تهران توسط پیک معتمد ساعتچی و به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین برای سفارشات فوری، امکان تسویه درب منزل نیز برای عزیزان تهرانی فراهم است. همچنین در خرید آنلاین از فروشگاه ساعتچی، امکان ارسال هدیه برای عزیزانتان به همراه گیفت مناسب وجود دارد. تجربه ساده خرید اینترنتی، تحویل سریع، دریافت فاکتور رسمی فروشگاه، کیفیت بالا و گارانتی اصالت محصول، قیمت مقرون به صرفه، خرید هدیه با هر بودجه و سلیقه ای و... خرید از فروشگاه آنلاین ساعتچی را برای شما خاطره انگیز و جذاب خواهد کرد.

ثبت سفارش اینترنتی طلا

شما با مراجعه به سایت saatchico.com می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و یا بر روی دسته بندی گردنبند کلیک کرده و از مدل های متنوع آن دیدن فرمایید. پس از انتخاب مدل مورد نظر خود، با توجه به راهنمای انتخاب سایز موجود برای هر محصول، سایز و رنگ مناسب خود را انتخاب نموده و به سبد خرید خود اضافه می کنید. همچنین شما می توانید جزئیات قیمت محصول مورد نظر خود را در کنار آن مشاهده فرمایید. سپس اقدام به پرداخت هزینه محصول می‌فرمایید که امکان پرداخت درب منزل برای خریداران تهرانی گذاشته شده است. همچنین اگر سفارش شما قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شود، امکان ارسال برای همان روز در شهر تهران فراهم خواهد بود و برای عزیزان در شهرهای مختلف ایران، ارسال با پست انجام خواهد شد که طی یک الی دو روز به دست شما خواهد رسید.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha