۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
پایانه صادراتی همدان فاقد زیرساخت و امکانات لازم است
رئیس اتاق بازرگانی استان همدان:

پایانه صادراتی همدان فاقد زیرساخت و امکانات لازم است

همدان - رئیس اتاق بازرگانی همدان به راه اندازی پایانه صادراتی استان همدان اشاره کرد و افزود: این پایانه فاقد زیرساخت و امکانات لازم بوده و برای توسعه صادرات نیازمند تامین ملزومات بسیاری است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی همدان، علی اصغر زبردست در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان همدان بابیان اینکه کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان در شرایط نامناسب اقتصادی کشور بسیار ستودنی است، گفت: تحریم و کرونا اثرات مخربی بر وضعیت بخش بزرگی از صنعت وارد کرده و تعدادی از صنایع برای اجرای طرح توسعه ماشین آلات خود را وارد کرده اند اما به دلیل شرایط کرونا راه اندازی آنها به تعویق افتاده است.

وی عنوان کرد: تیم اقتصادی استان همدان برای حل و فصل مشکلات و موانع موجود در کنار تولیدکنندگان قرار دارد اما بخشی از این مسائل متاثر از شرایط جهانی است که بر بخش تولید و صادرات ما مستولی شده و باید با صبوری از آن گذر کنیم.

زبردست همچنین به راه اندازی پایانه صادراتی استان همدان اشاره کرد و افزود: این پایانه فاقد زیرساخت و امکانات لازم است که برای توسعه امر صادرات نیازمند تامین ملزومات بسیاری است.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با برشمردن مزایا و پتانسیل‌های صادراتی استان همدان گفت: در زمینه خدمات فنی و مهندسی دارای ظرفیت خوبی هستیم که باید زمینه صادرات این خدمات فراهم شود.

وی گفت: ۴۰۰ صادرکننده در استان همدان دارای کارت بازرگانی هستند که در زمینه صادرات انواع محصولات تولیدی استان فعالیت دارند.

کد خبر: ۱۳۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha