۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
جای خالی پژوهشکده شتر در شهرستان نهبندان
نماینده مردم نهبندان و سربینه در مجلس مطرح کرد؛

جای خالی پژوهشکده شتر در شهرستان نهبندان

بیرجند- نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به تمام اقداماتی که برای طرح هاب شتر انجام شده جای خالی یک مرکز تحقیقاتی یا پژوهشکده شتر احساس می شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مصطفی نخعی شب گذشته در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با استاندار خراسان جنوبی علاوه بر قدردانی از فعالیت های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در استان افزود: یکی از مشکلات مردم استان برای راه اندازی اشتغال های خرد ضمانت های بانکی است که پیشنهاد می شود ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی صندوق اعتباری تشکیل دهد تا بروکراسی پیچیده بانکی حذف شود.

وی ادامه داد: ستاد علاوه بر ایجاد حمایت از اشتغال در حوزه صنعت با توجه به ظرفیت های معدنی زیادی که در استان است، می توان در حوزه معدن کارهای بزرگی کرد.

نخعی با اشاره به طرح هاب شتر افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اجرای هاب شتر شغل آبا و اجدادی ساکنان نهبندان را در این شهرستان احیا کرد.

وی گفت: شرایط زندگی در روستاهای استان به خصوص در مناطق دور افتاده تر از مرکز با توجه به فراهم نبودن زیرساخت‌های از جمله آب، جاده و طرح هادی نیمه تمام سخت است.

در ادامه حسین خسروی‌اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این جلسه مردم را رکن سوم و اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مردم در صحنه نباشند حتی حضرت علی بن ابیطالب(ع) هم باشد خانه نشین می‌شود.

وی مشکلات معیشتی مردم را مورد توجه قرار داد و گفت باید تلاش شود که مردم به خاطر مشکلات معیشتی زمین‌گیر نشوند.

وی معتقد است ؛مردم وظایف خود نسبت به انقلاب را انجام دادند و اکنون نوبت مسئولان است.

کد خبر: ۱۳۰٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha