۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
۲۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شد
طی ۹ماهه سال جاری؛

۲۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شد

همدان - مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری همدان گفت: ۲۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق طی ۹ ماه نخست امسال در استان همدان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار، مهدی اخوان در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان افزود: امسال ۵۴۱ فقره پرونده قاچاق بالای ۱۰۰ میلیون تومان در محاکم قضایی استان تشکیل شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی از کاهش ۸۲ درصدی پرونده خُرد کالاهای قاچاق در استان همدان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۴۱ پرونده قاچاق کالا از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه در استان تشکیل و یک هزار و ۲۴۵ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری همدان ادامه داد: ۸۵ درصد قاچاقچیان دستگیر شده در این استان غیر بومی هستند و کشفیات قاچاق کالا نیز مربوط به مسیرهای شریانی این استان است.

وی از افزایش ۴۷ درصدی انهدام باندهای سازمان یافته قاچاق کالا، کشف ۵۲ محموله سنگین تجهیزات یارانه ای، کشف ۹۶۰ هزار لیتر سوخت و انهدام باندهای فعال در قاچاق نهاده های دامی به خارج از کشور طی سال جاری در استان همدان خبر داد.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha