۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
تلاش ما در بررسی بودجه۱۴۰۱ تخصیص بودجه‌های ملموس برای محرومیت زدایی است
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس:

تلاش ما در بررسی بودجه۱۴۰۱ تخصیص بودجه‌های ملموس برای محرومیت زدایی است

رئیس کمیته تخصصی مناطق محروم کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: تلاش داریم تا ردیف مربوط به محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۰ را در بودجه سال آینده نیز قرار دهیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدعلی موسوی رئیس کمیته تخصصی مناطق محروم کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در مجلس، با بیان اینکه تلاش ما در زمان بررسی بودجه سال آینده تصویب احکامی برای حمایت و توسعه مناطق محروم است، گفت: نمایندگان از محل انتشار اوراق یا تخصیص منابعی به دنبال آبرسانی، گازرسانی، راهسازی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و محروم هستند.

نماینده مردم ملکان در مجلس تاکید کرد: نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با تخصیص ۵.۵ میلیارد یورو از محل تهاتر نفت در تبصره ۱ برای نیروهای مسلح و حمایت از مناطق محروم با ایجاد بنادر، راه‌سازی، آبرسانی و ... موافقت کردند. همچنین نمایندگان ۲ هزار میلیارد تومان از محل انتشار اوراق برای آبرسانی، گازرسانی و راه سازی روستایی در مناطق محروم قرار دادند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس اظهار کرد: یکی از مسایل که ما در حال بررسی آن در نشست‌های کمیته با مسئولان دولتی هستیم، آن است که دولت در بودجه ردیف تخصیص یافته به محرومیت‌زدایی را حذف کرده در حالی که در لایحه بودجه امسال مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی قرار داده شده بود.

وی بیان کرد: ما تلاش داریم این ردیف را در بودجه سال آینده نیز قرار دهیم تا بودجه‌ ملموسی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم وجود داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۰٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha